Permalänk
Medlem

råd på ett vettigt VESA-fäste

Tjena allihopa!

Jag sitter just nu på tre skärmar som saknar VESA-fäste, tänkte dock ta tag i en ganska gammal idé och modda dit ett ett. Hur som haver, så kollade jag runt på VESA-stativ på diverse webbaffärer, och blev nästan omkullvält av hur jäkla dyra de var. Jag förstår att kvalitén är antagligen ganska hög på stativen, men de är lite väl dyra tycker jag.

Så, är det någon som har tips på ett lite billigare stativ? Det känns lite som att fånga rök, men det skadar väl inte att fråga

Visa signatur

Asrock Extreme 44670K @ 4.4 GHzGTX 770 4GB @1250/3663 MHzCorsair TX650Corsair K90Logitech G700Qpad QH-90

Permalänk
Medlem

http://www.ebay.com/itm/Triple-LCD-Monitor-Stand-Desktop-Clam...

edit:
det kommer krävas en riktig bordsskiva och inte dom billiga från ikea här som är fejk och har papp inuti sig, skulle tro att den kommer kolappsa då. Finns dock massor på ebay som har fot också så kan du stå ut med frakt tider på så hittar du dig ett kap

Permalänk
Medlem

Jag har exakt samma stativ fast 2 skärmar från maxfps när dem hade det rejält nersatt och då var det ändå dyrare än det som länkas från ebay.

Men stativet gillas som bara den, så kan rekomendera den

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakke87:

http://www.ebay.com/itm/Triple-LCD-Monitor-Stand-Desktop-Clam...

edit:
det kommer krävas en riktig bordsskiva och inte dom billiga från ikea här som är fejk och har papp inuti sig, skulle tro att den kommer kolappsa då. Finns dock massor på ebay som har fot också så kan du stå ut med frakt tider på så hittar du dig ett kap

Det blir ett köp så fort som möjligt.

Tusen tack!

Visa signatur

Asrock Extreme 44670K @ 4.4 GHzGTX 770 4GB @1250/3663 MHzCorsair TX650Corsair K90Logitech G700Qpad QH-90

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vation:

Det blir ett köp så fort som möjligt.

Tusen tack!

så lite så, ska uppgradera mitt dual ställ med dunderklumpfot till en sådan där snart också hade jag tänkt, kanske slänger iväg en fråga om hur den funkar innan köp