Skillnaden på Case Hardened Factory New - Battle Scared?

Permalänk
Medlem

Skillnaden på Case Hardened Factory New - Battle Scared?

Hej hej!

Jag hade tänkt köpa en Case Hardened Bayonet och jag undar vad skillnaden på alla olika skick är när man har case hardened. Jag har testat att klicka på "inspektera i spel" när jag kollar i steam market men jag kan inte se någon skillnad alls... Jag vet skillnaden på vanliga skins men på just case hardened ser jag ingen skillnad. Skulle vara tacksam för ett svar.

/John

Permalänk
Medlem

Case hardened är faktiskt inte kvantiten så viktig, den ska bara vara WW och uppåt. Det du letar efter när du köper en case hardened är det blå mönstret på playside, mer blå mer rare.

Permalänk
Medlem

Fundera över detta först, Är det värt att lägga flera hundratals kronor på en digital kniv ?

Visa signatur

7800X3D//4090
Kubuntu // W10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Behind900:

Fundera över detta först, Är det värt att lägga flera hundratals kronor på en digital kniv ?

I vissa fall tusentals.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av KaakaaN:

I vissa fall tusentals.

Man får mer skiiiiills

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| MSI B650 Tomahawk | Ryzen 7 9800X3D | ASUS RTX 3070 | 64GB DDR5 6000MHz | MSI MPG A1000G | Samsung 970 Evo M.2 1TB + 2x WD Black SN850X 2TB|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lezer:

Case hardened är faktiskt inte kvantiten så viktig, den ska bara vara WW och uppåt. Det du letar efter när du köper en case hardened är det blå mönstret på playside, mer blå mer rare.

Tackar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Behind900:

Mina vänner har lagt ner väl över 2000 kr på att öppna lådor, ungefär hälften har fått en kniv, själv har jag lagt ner "bara" ca 400-500 kr. Tycker att det är ovärt att sitta och öppna cases och riskera att inte få en kniv. Så om jag köper en kniv rakt av bara så har jag egentligen inte förlorat så mycket på det (Med störst sannolikhet, jag hade ju kunnat få en kniv på min första låda om jag hade haft tur)