Permalänk
Medlem

Megalodon, kraken elleer Qpad qh 90

headset köpes imorgon.
står mellan megalodon, kraken 7.1 och qpad qh 90.
är inte så kräsen på öppet eller slutet headset, har provat megalodon, dom var helt okej men aldrig provat dom andra.
Letar efter ett headset som har bra bas samt bra diskant så man inte får skitljud när man lyssnar på musik, vilket jag gör gott som varje dag. Och även fungera i spel såsom CSGO, Battlefield och DOTA 2

Permalänk
Hedersmedlem

Qpad utan tvekan. Bättre alternativ är dock riktiga hörlurar i kombination med en extern mikrofon. Denna kan man montera på hörlurarna: www.modmic.com

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Håll dig borta från allt som heter 5.1, 7.1 och Razer... Och kör på QH 90 så blir du nöjd.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Qpad.

Visa signatur

4670K, 8GB RAM, MSI 760

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Håll dig borta från allt som heter 5.1, 7.1 och Razer... Och kör på QH 90 så blir du nöjd.

ska nämligen byta in mina tiamat 7.1..
detta 7.1 är klart verkligen 7.1 och helt ok, tog ett tag dock att få fram bra ljud med ljudkortet... men 2.1 är som hörlurar för 99kr på biltema...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ic3DucK:

ska nämligen byta in mina tiamat 7.1..
detta 7.1 är klart verkligen 7.1 och helt ok, tog ett tag dock att få fram bra ljud med ljudkortet... men 2.1 är som hörlurar för 99kr på biltema...

Köp Qpad har testat massa olika headset men dom är fan skönast plus att dom har sjukt bra ljud. Det ända minus är dosan man kan höja och sänka ljudet med den är jätte plastig

Permalänk
Medlem

Tackar gubbar! Blev ett par qpad QH-90 White!

Permalänk
Medlem
Skrivet av RepoiNt:

Köp Qpad har testat massa olika headset men dom är fan skönast plus att dom har sjukt bra ljud. Det ända minus är dosan man kan höja och sänka ljudet med den är jätte plastig

Det plus att sladden är antingen 15cm eller 3 meter. (Typ )

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |