SE Xperia Play: lasertoner...dränkt i vatten..kasta i golvet..kortslutning..ugnen,funkar!

Permalänk

SE Xperia Play: lasertoner...dränkt i vatten..kasta i golvet..kortslutning..ugnen,funkar!

Erfarenhet enligt titeln.
10/10 i tålighet!
Endast lite mer repor på skal annars fin.

Edit: detta var inte mening utan jag skulle reparera min laserskrivare som jag fick slänga,mobilen låg brevid.

Visa signatur

[ Celeron 420 | Scythe Ninja Mini | 4 x 1 GB Corsair 6400 CL5 | X1650 Pro 512 MB | 2 x 500 GB Samsung | Compucase 19" 4U | Gigabyte P35 DS3 | Fujitsu Siemens Myrica 40" | X-Fi Elite Pro | Logitech Dinovo Laser | Logitech G25 ]

Permalänk
Medlem

Gg wp

Visa signatur

MSI RTX 3080 Gaming X | R7 3800X | 16 GB RAM @ 3600 MHz | Seasonic Prime Ultra 850W | Corsair MP510 960GB + Crucial MX 300 525GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av AstralDimension:

Erfarenhet enligt titeln.
10/10 i tålighet!
Endast lite mer repor på skal annars fin.

Edit: detta var inte mening utan jag skulle reparera min laserskrivare som jag fick slänga,mobilen låg brevid.

Utveckla gärna historien och skriv den här så att vi kan få ta del av den. Är lite kryptiskt!

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av elklazor:

Utveckla gärna historien och skriv den här så att vi kan få ta del av den. Är lite kryptiskt!

Ordet du söker är (mycket).

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lifooz:

Ordet du söker är (mycket).

Right my brother
Jag förstår inte mycket, blev lasertonern dränkt i vatten, sedan kastad i golvet och sedan försökte han använda den, vilket resulterade i kortslutning och sedan bakade han kakor som fungerade?

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk

Ok,
Skulle byta ut lasertoner jag köpt på ebay,funkade inte så jag börjar skaka om tonerkassetten och in i skrivaren par gånger,och jag blev arg och skaka i antagligen för mycket när ja skaka sista gången så det kom ut en massa laserbläck i rummet, och jag hade mobilen brevid som blev ner sotad.
tog mobilen i handfatet och spola på utan att tänka efter, så den blev genomblöt... och då kom ilskan å slängde mobilen allt ja orka i golvet så bakskal och batteri flög ut.
tog sedan i batteriet i mobilen.. men led lampan tändes bara och det surrade i mobiltelefon,försökte flera gånger att starta den igen men bara kosrtslutningar,tillsut kom ja på att testa ugnen,hade den i 30 min under 50 grader strecket. fungerar som den ska och ingen spricka i skärm,bara lite repor på skal från när jag kastade den i golvet. tålig mobil!

edit: jag kasta den verkligen allt jag orkade med ilska..

Visa signatur

[ Celeron 420 | Scythe Ninja Mini | 4 x 1 GB Corsair 6400 CL5 | X1650 Pro 512 MB | 2 x 500 GB Samsung | Compucase 19" 4U | Gigabyte P35 DS3 | Fujitsu Siemens Myrica 40" | X-Fi Elite Pro | Logitech Dinovo Laser | Logitech G25 ]

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd låst*

Då den saknar diskussionsvärde
§ 3.4 Det är inte tillåtet att skapa trådar som saknar diskussionsvärde.

Om det finns en frågeställning/diskussionsunderlag som TS vill förmedla går det bra att kontakta oss för öppning av tråden igen

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord