Är Andersson PLS 2.1 prisvärd?

Permalänk

Är Andersson PLS 2.1 prisvärd?

Vet någon om Andersson PLS 2.1 är värd 990kr? Jag tycker det verkar vara ett riktigt bra pris. Dock så vill jag veta med er pro's om det kanske finns något bättre i samma prisklass.

Om ni skulle veta någon bättre så är det typ dessa krav jag går efter.
- Billig
- Bra batteritid
- Smidig
- Bra ljud
- Portabel!

http://www.siba.se/product/14214998/andersson-pls-2-1-silver-... länk till högtalaren.

Visa signatur

Datorn:
Chassi: NZXT H440WProcessor: Intel I5 3570K Grafikkort: Asus r9 280x Moderkort:ASUS p8z77 v-LK CPU-kylare:Corsair H60 Lagring1:2TB Lagring2: 256GB Kingston SSD RAM:Crucial BallistiX 8Gb 1333mhz Nätagg: XFX 80+ Bronze 550w
eger på runescape, så passa dig.

Permalänk
Medlem

Har själv en sån och kan säga att jag är helnöjd. Har haft den monterad i bil och flakmoped utan bropblem och haft den i båt och ute i skogen. Spelar väldigt högt men kan börja brusa lite vid vissa låtar vid högre volymer och med högre menar jag i princip högsta volym. Bra tryck i basen, enkel att ha med sig och riktigt bra batteritid. Spelade på högsta volym i ca 5-10 timmar utan några problem, inga varningar för batteritid osv. men det jag ändå tycker är bäst och förtjänar att få vara med är att den konverteras från 230V till 12V vad jag förstått så med andra ord: du kan koppla in eftermarknads bilhögtalare in i den och driva den via ett vägguttag! Har haft min i några månader nu och min åsikt är bara köp!