BF4 Hänger sig efter att ha tryck på options?

Permalänk
Medlem

BF4 Hänger sig efter att ha tryck på options?

Hej!

Någon som har en ide varför BF4 hänger sig och sen kommer det upp efter någon minut att BF4 stop working efter jag ingame trycker på options? Om jag inte trycker på options kan jag spela utan problem? Någon med samma problem?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd
Skrivet av piccaboo:

Hej!

Någon som har en ide varför BF4 hänger sig och sen kommer det upp efter någon minut att BF4 stop working efter jag ingame trycker på options? Om jag inte trycker på options kan jag spela utan problem? Någon med samma problem?

Prova och reparera installationen.har hjälpt mig någon gång när mitt klabbat.

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av piccaboo:

Hej!

Prova med att installera om Origin.

Visa signatur

|| Cooler Master MasterCase Pro 5 || AMD Ryzen 7 1700 || AMD Wraith Spire ||
|| ASUS Prime B350-Plus || Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32GB ||
|| GTX 1080 8GB Advanced Gaming ||
|| Corsair SSD Force GT 120GB || Samsung SSD 840 EVO 250GB ||
|| Samsung SSD 850 EVO 500GB || Samsung SSD 860 EVO 1TB || Western Digital Green 1TB ||

Permalänk
Medlem

Okej tack ska jag göra återkommer.

Permalänk
Medlem

Samma sak igen ://