Visa signatur
"The two most important days of your life are the day you were born and the day you realise why you were born."
Jag har dessväre inte kunskapen för att identifiera vad som är fel så jag hoppas att någon kan hjälpa mig.
Så här ligger det då till. En dag när jag spelade binding of isaac:rebirth fick jag en bsod som med största sannolikhet skapades av cpu;n som jag håller på att överklocka och testa. När jag återvänder till Isaac får jag böra om från början på nivån jag var. Det större problemet är dock att all går dubbelt så snabbt. Dessutom kommer en ~1,5cm tjock linje från nederdelen av skärmen och rör sig sakta mot mitten för att sedan börja om igen. Samma bekymmer med skärmen har jag även om jag spelar Hearthstone och tex skickar webbläsaren framför spelet, men inte annars. Jag har inte några problem i andra spel.
Jag har provat allt jag kan. Tagit bort allt som jag känner till har med spelet att göra för att sedan starta om. Installerat om drivare till gpu. Scannat efter fel i registret. Allt som är basic overall.
Någon som kan ha en aning? Det är säkert solklart men ändå bortom min kunskapsförmåga.
Tackar ödmjukast för hjälp!
"The two most important days of your life are the day you were born and the day you realise why you were born."
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.