Permalänk
Medlem

Okej tack då slipper jag oroa mig!

Permalänk
Medlem

Stort tack för all hjälp i tråden, vänner.

Här kommer vad som verkar vara slutlistan för mitt bygge. Observera att jag fortfarande kommer hålla budget, så detta är bara en lista över delarna som inkluderas.

Kommentarer?

Permalänk

@Yonie: En k-processor med ett H170-moderkort?

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

@Guybrush82: fick båda tillsammans för ett bra pris. Överklockning kommer, som sagts tidigare, inte vara en prioritering.

Permalänk

@Yonie: Aha ok. Då ser jag inget särskilt att anmärka på i övrigt när det gäller ditt bygge

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

Låter hälsa att delarna kom strax före jul och monterades ihop på några timmar. Det är ett enda sladdharv just nu, men samtidigt väntar man fortfarande på att ett GPU ska dimpa ned i brevlådan.

Det är som en helt annan upplevelse. Som om jag tagit steget in i framtiden, där Windows bootar på 10 sekunder istället för 3 minuter. Och där Intels integrerade grafikchip presterar bättre än min gamla Geforce GTS8800.

Jag investerade även i en bildskärm i form av en rabatterad Dell Ultrasharp U2515H. Nu må det vara 60hz, men mina behov är inte så beroende av 144hz, känns det som. Och denna, likt brodern U2414H, verkar ha fått genomgående bra kritik på många håll. Denna ersätter gamla trotjänaren Syncmaster 913v.

Vi hoppas att allt slutar lyckligt när sista komponenterna kommit hem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JSvanberg:

@Yonie: om du väljer ett asus grafikkort så får du gratis montering på inet

Hmmm.... länk?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ustav:

Hmmm.... länk?

Var en kampanj som tog slut 14:e December.