Problem med spotify, "låten är inte tillgänglig"

Permalänk
Medlem

Problem med spotify, "låten är inte tillgänglig"

Hej, när jag försöker spela upp min musik på PC'n kommer det fram en blå linje med text på > "Låten är inte tillgänglig. Om filen finns på datorn kan du importera den" men när jag spelar via iPhones så funkar det klockrent. Har provat att logga ut och in, köra listorna i offlineläge men inget funkar. och även provat installera om spotify Tips på åtgärd?

jag har skickat mail till spotify men vet ej hur snabba dom är på svara.

Permalänk
Lego Master
Skrivet av Affe69:

Hej, när jag försöker spela upp min musik på PC'n kommer det fram en blå linje med text på > "Låten är inte tillgänglig. Om filen finns på datorn kan du importera den" men när jag spelar via iPhones så funkar det klockrent. Har provat att logga ut och in, köra listorna i offlineläge men inget funkar. och även provat installera om spotify Tips på åtgärd?

jag har skickat mail till spotify men vet ej hur snabba dom är på svara.

Har du kollat så mappen där filerna ligger är med under "Lokala filer" i Spotify-klientens inställningar? De gjorde om det där för ett tag sen, så man kan inte dra in filer manuellt längre, men tidigare synkade lokala filer till mobilen tex funkar fortfarande.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Hahahaha jag få skylla på att jag är nyvaken. installerade om spotify ca 5-6 gånger men startade aldrig om datorn. o jag provade starta om datorn o nu fungera det klockrent. haha men tack för svaret/svaren ^^

Permalänk

Spotify

Hade själv samma problem. Låten inte tillgänglig.......
Laddade ner Microsoft Media Feauture Pack.
Problemet försvann