Permalänk

Bakat 580 3GB skänkes

Det har bakats 3ggr med ca 4 månaders mellanrum mellan varje bakning. Den behöver nu bakas igen, men kommer då troligtvis att fungera felfritt i några månader till men inga garantier finns så klart. Låda och sånt finns kvar.

Detta är fortfarande ett av de allra bästa korten när det kommer till CUDA, vilket den körts rätt tungt på, och egentligen är det väl bara 2 kort som slår den i DP prestanda. Jag orkar inte med det längre och har skaffat en ersättare, men det finns kanske någon som tycker det är värt det. Hämtas på plats i Gbg/Frölunda

Om någon har en random 120mm+ fläkt över hade det varit bra, men inte nödvändigt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Taget! Kan det skickas om jag betalar fraktkostnaden? Finns kartong/tillbehör kvar?

Vad är det för tillverkare/modell förresten?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk

Ställer mig på kö om Icte av någon anledning inte tar det. Kan hämta

Permalänk

ställer mig i också i kön och kan hämta

Permalänk

@Icte:
Låda och jag tror att allt som följde med finns i den. Tyvärr kommer jag nog att prioritera någon som kan hämta.

@Tibbetobbe:
Du har PM strax

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_moggo:

@Icte:
Låda och jag tror att allt som följde med finns i den. Tyvärr kommer jag nog att prioritera någon som kan hämta.

@Tibbetobbe:
Du har PM strax

Jaha synd, hade tänkt boka frakten själv så att det enda du behövt göra var att skriva ut lappen, klistra fast den på lådan (originallåpdan hade räckt) och skicka iväg paketet!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII