Permalänk

Planetside Beta!

hallååj

bara undrar om någon mer än jag i sverige som har fått betan till planetside? kom med i exclusive beta som tur var

för er som undrar vad planetside är kolla denna film
http://www.malvisionfilms.com/movies/Ruinous.zip

eller http://planetside.station.sony.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Grattis! Har försökt komma in i open beta sedan november :). Har inte lyckats dock. Spelet ska ju komma ut i mitten av maj i USA så vi hoppas att de fixar europeiska servrar i maj eller asap. Kommer med säkerhet att testa Planetside.

Permalänk
Medlem

Japp, jag kom med i veckan.

Rock on.

Permalänk

hmm...ingen imponerande grafik precis....men det ser kul ut att spela

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

ingen imponerande grafik?

hmm den är bra tycker jag...men om det hade vart bättre så hade det inte gått att spela för speciellt många, det är ju trotts allt ett mmoFPS....

jag tycker dock att det ser snyggt ut

Visa signatur
Permalänk

nej, ingen snygg grafik....grötiga texturer och fula gubbar och fordon....men okej, det är bara en beta....

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
nej, ingen snygg grafik....grötiga texturer och fula gubbar och fordon....men okej, det är bara en beta....

Sen är det ganska stort också, det gör ju ganska mycket.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
Sen är det ganska stort också, det gör ju ganska mycket.

Ja med 200 pers som fightar om en bas kan det ju bli underbara strider :).
Här är min fejkade "2 timmar i psp" bild som man visade på planetsideforumet innan :). Radar visar dock litefel :D.

Permalänk

va?!....kan man köra 200 pers på en server? eller skämtar ni bara?...isf så är ju graffiken helt okej....men jag kräver skuggor!

Det får väl bli en utmanare till Tribes 3 som också är på väg har jag hört....

Visa signatur

Permalänk
Citat:

va?!....kan man köra 200 pers på en server? eller skämtar ni bara?...isf så är ju graffiken helt okej....men jag kräver skuggor!

*Kling* Det är ju det som är hela poängen!

Permalänk
Medlem
Citat:

200 pers sammtidigt på ett ställe och 5000 på hela servern.

Permalänk
Medlem

man ska väl kunna va hur mångs som helst på en server typ

förbokade spelet för 2 veckor sedan.
Måste ju pröjsa ca 100kr imånaden för att få spela det.

Permalänk
Medlem

hmm, kommer det att komma nån öppen beta, och isf när?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wrole
man ska väl kunna va hur mångs som helst på en server typ

förbokade spelet för 2 veckor sedan.
Måste ju pröjsa ca 100kr imånaden för att få spela det.

Var förbokade du det nånstans?

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fruXo
hmm, kommer det att komma nån öppen beta, och isf när?

Fileplanet har en beta för alla prenummeranter. Tror de kommer släppa den för allmänheten snart. Då kommer man att få testa spelet innan den kommer ut

Permalänk
Medlem

Billigaste stället jag hittat är Webhallen för 429kr. Bör finnas nån affär under 400kr. Posta era fynd här.

Permalänk
Medlem

Det är ett skoj spel. Synd att dom uppdaterar så hilma mycket så man inte kan lira.
Det är väl bra, men dom senaste patcharna har ju mer eller mindre gjort spelet väldigt ostabilt.
När jag installerade det och laddade ner den dåvarande patchen funkade spelet hur bra som helst tyckte jag. Nu krashar spelet ibland när man kliver ur bilar och spawn:as.

Mvh iGora

Visa signatur

System: Intel Pentium 2.4GHz (533) | Abit BE7 | 768Mb DDR | 6600GT | MX500
Jag har reserverat mig för felstavningar och/eller har fel i nåt jag säger.

Permalänk
Medlem

Har sökt för open beta och inte kommit in

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Medlem

Då var det dags att sätta sig bakom spakarna på en Reaver eller glida runt i en VANGUARD och blåsa bort allt man ser!

Planetside är fri för nerladdning från Fileplanet! Fri för alla inte bara prenummeranter ;)!!!

Ladda ner här http://www.fileplanet.com/download.aspx?f=122855

Permalänk
Medlem

Kan tillägga att kravet på 512MB RAM som står på den där sidan stämmer inte. Går också bra med 256MB. Det blev officielt på Planetside forumet för ett tag sedan så har ni inte 512MB så tveka inte utan ladda ner.

Edit: 99min. kvar ttills man får tanka ushhh

Permalänk
Medlem

Nu blir det spela av

Visa signatur

"Människan kan uppenbarligen inte stava rätt."

Permalänk
Medlem

Verkar grymt, lite surt dock att den bara finns på fileplanet... vad sägs om en mirror ?

Visa signatur

"Anyone who puts a small gloss on a fundamental technology, calls it proprietary, and then tries to keep others from building on it, is a thief."
-Tim O'Reilly "http://iiice.net/~ice/stuff/secret_msg.wav" - who?

Permalänk
Medlem

Är planetside_beta_gsi.exe 1.33G rätt fil?

märks väl om ett par timmar...

Permalänk
Medlem

Jo en mirror skulle sitta fint.

Jag hade 17min kvar tills nerladdningen skulle börja sen ner till 15 och nu är den på 24 min kvar jag gillar inte fileplanet alls

Permalänk
Medlem

Gsi filen var för Fileplanet prenumeranter. Tror du måste ha en cd-key till den annars kommer du allrig in i spelet :). Är dock inte säker.

En timma kvar tills man får tanka...hoppas det går snabbt sen. Fast 1.3GB kommer ta tid hehe.

Vad sägs om att bilda en eller två swec teams imorgon så går vi ut på jakt. Självklart skulle vi vara blågula New Conglomerate :D.

Edit: Men skit! nu är den på 83 minuter kvar ARGGG

Permalänk
Medlem

Roger that
Förutsatt att spelet är roligt då

Visa signatur

"Anyone who puts a small gloss on a fundamental technology, calls it proprietary, and then tries to keep others from building on it, is a thief."

Permalänk
Medlem

mirror plz ?
tankat iofs från FP men det går ju så långsamt.

Permalänk
Medlem

Tror inte du hittar det nån annanstans då man får en unik cd-key från Fileplanet.

Permalänk
Medlem

När får man den ?

Visa signatur

Permalänk

Vem fan pröjsar 429kr från Webhallen då den är gratis?? fast 100kr i månaden är inte gratis..

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)