Permalänk
Medlem

Important Information: The PlanetSide Beta is available to all FilePlanet Users. You will receive a unique key for the beta from FilePlanet during the installation of the beta. You will also need 512 MB RAM and 1 GB of virtual memory for the installation. To activate the beta, you will need to create a free Station.com account and complete the beta application form. The beta application will state that you may not be accepted, but you will get in the beta. Once these steps are complete, you will be able to enter the key.

Silent Assassin: Den är inte gratis. Fortfarade en beta alltså. Själva spelet kommer ut om två-tre veckor. Riktigt bra av utvecklarna att låta oss testa spelet innan den färdiga versionen släpps. De hade redan 22000 pers som körde en open betatest för att testa servarna och tydligen funkar allt som det ska och de har kapacitet för mer folk :). Uber!

Nån betatestare här som vet om den europeiska servern är igång?

Permalänk
Medlem

1. Hur länge är betan öppen?

2. Hur krävande är spelet?

3. Värt att tanka?

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Important Information: The PlanetSide Beta is available to all FilePlanet Users. You will receive a unique key for the beta from FilePlanet during the installation of the beta. You will also need 512 MB RAM and 1 GB of virtual memory for the installation. To activate the beta, you will need to create a free Station.com account and complete the beta application form. The beta application will state that you may not be accepted, but you will get in the beta. Once these steps are complete, you will be able to enter the key.

Silent Assassin: Den är inte gratis. Fortfarade en beta alltså. Själva spelet kommer ut om två-tre veckor. Riktigt bra av utvecklarna att låta oss testa spelet innan den färdiga versionen släpps. De hade redan 22000 pers som körde en open betatest för att testa servarna och tydligen funkar allt som det ska och de har kapacitet för mer folk :). Uber!

Nån betatestare här som vet om den europeiska servern är igång?

Nåja, den kanske inte är gratis.... men ser ut att vara värt varje öre

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawis

1. Hur länge är betan öppen? -som vanligt med alla betor...tills det färdiga spelet släpps

2. Hur krävande är spelet? man klarar sig på 1GHz cpu, GF3 eller bättre och 256MB RAM. Dock funkar det men en GF2 också men då blir det inte lika snyggt och man får sänka upplösning.

3. Värt att tanka? Förmodligen

Permalänk

Finns det någon vänlig själ som kan dra upp den på en ftp eller måste man dra det från DC (Vägrar att använda fileplanet...och jag har inte tid att vänta )

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Människan kan uppenbarligen inte stava rätt."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IcE
När får man den ?

precis, nån som installerat och vet när man får cd-keyn? om man skriver in account/pass vid installation kan man ju lika gärna ladda ner nån annanstans så man slipper dom här ruskiga köerna..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeRYtH
http://www.ausgamers.com/files/download/html/6157

7k/s
Känns som fragzone borde få tag i den Om någon som har den kan ladda upp den till dom skulle det göra så mkt

Visa signatur

"Anyone who puts a small gloss on a fundamental technology, calls it proprietary, and then tries to keep others from building on it, is a thief."
-Tim O'Reilly "http://iiice.net/~ice/stuff/secret_msg.wav" - who?

Permalänk
Medlem

Jä*la FilePlanet! Stälde mig i kön innan kl3 och slulle då vänta i 111minuter. Nu är kl7 och det är fortfarande 40 minuter kvar!!!!

DeRYtH: Det skulle ta 30timmar att tanka från din länk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Jä*la FilePlanet! Stälde mig i kön innan kl3 och slulle då vänta i 111minuter. Nu är kl7 och det är fortfarande 40 minuter kvar!!!!

DeRYtH: Det skulle ta 30timmar att tanka från din länk

jag har försökt 4 gånger, och varje gång har det resulterat i "åtgärden avbröts" osv, så jag har fått ställa mig längst bak i kön igen.. som kortast hade jag 9min, då gick jag och käkade och sedan fick jag ställa mig längst bak igen.. känns ju jävligt kul

Permalänk
Medlem

För mig flyter det på rätt snabbt från länken jag postade, tankar i 40 stabilt.
Ingen som har en snabbare mirror?

Visa signatur

"Människan kan uppenbarligen inte stava rätt."

Permalänk
Medlem

fragzone har en snart..

Visa signatur

"Anyone who puts a small gloss on a fundamental technology, calls it proprietary, and then tries to keep others from building on it, is a thief."

Permalänk
Medlem

Hahaha nu har det gått 6 timmar sedan jag stälde mig i kön på FilePlanet! Har "8minuter" kvar!!! Hade 111 för 6 timmar sedan!!!! JA jag skriker hörgt som fan!!!

Hoppas verkligen att fragzone har den snart. Men hur blir det då med "den unika cd-key" man skulle få från fileplanet?

Permalänk
Medlem

lite schyssta mirrors skulle inte skada.

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Medlem

Som sagt ligger den i incoming på fragzone så den borde väl läggas upp snart hoppas man...

(man får inte ladda hem från incoming mappen )

Själv får jag ganska fin hastighet från fileplanet nu.. efter ca 4h väntande (runt 100k/s)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jag tanka klart filen från fp, dock var den corrupt..

Permalänk
Medlem

jag har oxå förbokat på webhallen, dom brukar vara snabba där (fick bf1942 rtr en dag före relesen)

Visa signatur

I'm my own god - I do as I please

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IcE
Mirror finns nu på fragzone: ftp://ftp.fragzone.com/pub/spel/planetside/planetside_beta.ex...

humm, den funkar inte?

edit: jo det gjorde den visst femte gången jag testade

Permalänk
Medlem

Hehe jag kommer visst inte testa spelet idag :). Nästan 7 timmar kvar tills man har laddat ner hela

Permalänk
Medlem

Ungefär 30 minuter kvar 65% @ 300kB/s

EDIT: Nu kan jag medela att jag är klar jippi

Nyckeln får man när man startar installationen (man måste dock ha ett gameid konto (gratis att skapa))

Crc32 på planetside_beta.exe är förövrigt 0x6D1E7EFF exakta storleken är 1 432 876 078 bytes

Visa signatur

Permalänk

Kan inte den som börjar lira ta lite Print Screen?
Snälla

Mvh

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se

Permalänk
Medlem

3 timmar och 40 min kvar från FZ. 109kb/s typ. Hoppas bara min dator klarar spelet...

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem

Har FZ nån throttling av nerladdning eller nåt?

Började på 480kB/s, sen sjönk det helt plötsligt till 200...

Permalänk
Medlem

Lite dåliga nyheter!

FilePlanet Beta Woes - [Posted: 05/08/2003 ][ Author: Shogun ]

It appears that for those of you who recently downloaded your beta from FilePlanet will be unable to play for a while. Many people who tried to "Subscribe" their Station.com account are getting errors. The Official Forums have been flooded with posts from users who are getting the same error. Luckily, Danny "BlackBirdPS" Han shed some light on the situation:
Station maintenance started last night, and was supposed to last until 9AM Pacific. Looks like maintenance is still ongoing, though.
Unfortunatly, he did not give an estimate on when the maintenance will end, so for those of you getting the errors, hang in there! Planetside is definatly worth the wait! You can find the original thread here. This post will be updated when we know more.

Razor_cut: massor med bilder här!
http://www.planetside-universe.com/media/

Permalänk
Medlem

Jag har laddar ner 1,147 GB av den, men den avbröts nu, och måste resuma den.. Kan någon med DC dela ut den så jag kan tanka den?

Permalänk
Medlem

Resuma den mot FZ?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jo, jag fixade det nu.. Men nu måste jag ha 2 gig ledigt på C:?
Jag har bara windows på C: och den partitionen är på 3.5 gig...

Permalänk
Medlem

Hmm, är det någon som vet ifall den version man kan tanka från FZ fungerar?

Permalänk
Medlem

Den jag laddade ner ifrån FZ gick o installera o allt men det gick som sagt inte att logga in då jag fick "Network error. Server is not responding..."

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.