Permalänk

MSI R9 390X 8GB Gaming

Hej!

Säljer ett MSI R9 390X 8GB Gaming som är vattenkylt med en Corsair (H55?) och NZXT Kraken G10. Har även kvar Twin Frozr V-kylaren som givetvis följer med.

Skickar helst inte, men om du insisterar så kanske det går att lösa. I sådana fall måste jag montera bort kylaren och du montera tillbaka den. Givetvis betalar du frakten då.

Hämtas annars i Nynäshamn eller på Södermalm där jag jobbar. Jag är dock inte tillbaka på jobbet förrän 15/1 så innan dess hämtas det i Nynäshamn.

Ja ni får lägga bud om ni vill (den går inte under 2000), men håll det gärna i tråden då.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, eller inte alls.
(Det är fördelaktigt om du kan hämta kortet)

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Chassi: CM NR200P White | PSU: CM V550 SFX | MoBo: B550 | CPU: R5 5600 | RAM: 32GB | GPU: RTX 4060

Permalänk
Medlem

Bjuder 1900 med uppmötning/hämtning

Permalänk

@ponben59: noterat, avvaktar tillsvidare

Visa signatur

Chassi: CM NR200P White | PSU: CM V550 SFX | MoBo: B550 | CPU: R5 5600 | RAM: 32GB | GPU: RTX 4060

Permalänk
Medlem

Jag bjuder 2000kr, kan hämtas snarast.

Permalänk
Medlem

Kan bjuda 1900 med endast luftkylaren om det går före. Annars lägger jag mig:)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Zurtax:

Jag bjuder 2000kr, kan hämtas snarast.

Noterat, avvaktar lite tills vidare. Ser jag att inget mer händer här i tråden på ett tag så återkommer jag. Måste smälta karamellen lite också.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av ponben59:

Kan bjuda 1900 med endast luftkylaren om det går före. Annars lägger jag mig:)

Njae egentligen inte, det är vilket som för mig. Visst kanske jag skulle kunna få någon hundralapp eller två för kylaren. Själv har jag ingen användning för den. Men ju mindre meck och stök för mig själv desto bättre. Säljer helst alltihopa bara.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av status-418:

Njae egentligen inte, det är vilket som för mig. Visst kanske jag skulle kunna få någon hundralapp eller två för kylaren. Själv har jag ingen användning för den. Men ju mindre meck och stök för mig själv desto bättre. Säljer helst alltihopa bara.

Då lägger jag mig platt

Permalänk

2100 plus frakt

Permalänk
Skrivet av Anders Enestig:

2100 plus frakt

Noterat! Just nu känner jag att 2000 + avhämtning väger tyngre

Visa signatur

Permalänk

@status-418:
Ok
Hjälper det att öka till 2200?
funkar kortet som det ska?

Permalänk
Skrivet av Anders Enestig:

@linussvahn:
Ok
Hjälper det att öka till 2200?
funkar kortet som det ska?

Det låter lite mer intressant.
Yes, kortet fungerar som det ska! Uppgraderade nu i mellandagarna till ett 1070 Ti från Netonnet så därför säljer jag detta

Problemet är att jag inte har kvar kartongen (eller rättar sagt min bror, som ägde datorn från början). Jag är en riktigt kartong-hoarder så jag hade givetvis sett till att behålla kartongen till något som har andrahandsvärde... Jag har varit på honom och försökt få honom att leta rätt på kartongen men hittills utan framgång.

I värsta fall så kan jag skicka kortet i min nya 1070 Ti-kartong (men den vill jag ju helst behålla).

Visa signatur

Permalänk

@status-418:
Haha. Klart man har hyllan full med kartonger
Spelar ingen roll vilken kartong det kommer i. Kan skicka tillbaka din kartong om du vill.

Permalänk

@Anders Enestig:

Ursäkta sent svar, jag har tänkt lite och jag får tyvärr meddela att jag trots ditt bättre bud (och vänlighet att skicka tillbaka 1070-lådan), går på avhämtning av Zurtax. Har så sjukt mycket jobb och plugg med kandidatuppsats just nu att jag inte riktigt känner att jag har tid och ork att mecka med posten och att hitta ett bra sätt att packa grejerna...

Skulle det mot förmodan inte bli någon affär imorgon så kan jag höra av mig igen!

Visa signatur