Permalänk
Medlem

Nya lurar!

God kväll!
Det är så att mitt nuvarande headset Logitech G933 Artemis Spectrum börjar att ge upp efter flitigt användande.
Tänkte kolla här om ni har några förslag på ett par nya lurar.
Har ingen specifik budget. Det ska bara vara ett par bra lurar
Kollade in lite snabbt på GSP600 Men har ingen aning vad man ska kolla efter.
Har ett jävla stort huvud iallafall. så G933 passade perfekt Så jag blir osäker när det kommer till att köpa nya hörlurar osv utan att testa
Uppskattar all hjälp jag kan få!

Visa signatur

Hejhoppsan

Permalänk
Medlem

Själv kör jag Sennheiser game zero, fruktansvärt sköna för långa stunder och utmärkt byggkvalite, och på tal om ljudkvalite är det bra mycket du får för pengarna!.

Visa signatur

I7-5820K @4.7ghz, EVGA1080,Ram 16gb 2400mhz, 27" Curved Samsung 144hz

Permalänk
Medlem

Behöver de vara trådlösa och med mic? Jag skulle generellt rekommendera att inte köpa "gaming" hörlurar för att de ofta lägger pengarna på att se flashiga ut istället för bra ljud.

Så fungerar det med trådade lurar skulle jag starkt rekommendera Sennheiser hd 598, riktigt bekväma, skulle dock kunna ha lite mer bas. Eller om du vill ha något riktigt speciellt och gillar att lyssna på musik, Hifiman HE-400i som är helt otroliga.

Permalänk
Medlem

Nu efter använt G933 så har jag verkligen börjat gilla trådlöst. Men det är inte nödvändigt.
Jag är lite osäker om jag ska köra "gaming" lurar eller om man ska ta o köra ett par lurar och sedan en mic till det också.

Visa signatur

Hejhoppsan