Dark Rock Pro 3, Integra M 450W, i3 4330, billiga skärmar, kablar med mera

Permalänk
Medlem

Dark Rock Pro 3, Integra M 450W, i3 4330, billiga skärmar, kablar med mera

Säljer en del delar som blev över efter en uppgradering

Be Quiet! Dark Rock Pro 3
Aldrig använd. Försökte montera den en gång men det fick inte plats i mitt chassi och eftersom att jag köpte den för reducerat pris lämnade jag inte tillbaks den. I sprillans nytt skick förutom att det finns en gnutta kylpasta på en av fläktsladdssleeven. Jag har inte riktigt försökt ta bort det men det går säkert bort. Kvitto finns. Billigast på nätet är 750kr.
Pris: 500kr+frakt eller högstbjudande

Fractal Design Power Supply (PSU) Integra M 450W
Två år gammal. Fungerar utan problem. Har öppnat nätagget för att få ut en plastbit som hade fastnat i fläkten, garantin därmed upphävd. Kvitto finns. Billigast på nätet är 550kr.
Pris: 300kr+frakt eller högstbjudande

i3 4330
Köptes på marknaden förra veckan för att uppdatera bios på mitt moderkort. Fungerar utan problem
Pris: 300kr+frakt eller högstbjudande

Samsung SyncMaster 913N 19" Skärm
Några repor på plastramen. Fungerar utmärkt. Tror inte att den har några döda pixlar (vet inte hur man kollar).
Pris: 300kr+frakt eller högstbjudande

Samsung SyncMaster T220 22" Skärm
I utmärkt skick. Fungerar utmärkt. Tror inte att den har några döda pixlar (vet inte hur man kollar).
Pris: 300kr+frakt eller högstbjudande

2m Prokord DisplayPort till DVI-kabel
20-stifts DisplayPort Hane 24+1 pin digital DVI Hane 2m
Aldrig använd. Testades en gång men fick ingen signal eftersom att jag skulle ha motsatt konvertering. Felköp som inte går att returnera pga att jag testade den efter ångertiden. Kvitto finns.
Pris: 150kr+frakt eller högstbjudande

2m HDMI-kabel
Ny. Använd en dag. Eftersom ovan kabel inte passar måste jag köpa ett nytt grafikkort och har då inget behov av denna kabel.
Pris: 100kr+frakt eller högstbjudande

Har en massa andra kablar, switchar, splittrar, budgetmöss, budgetheadset, strömkablar, laddare i olika längder och skick som också är till salu så det är bara att pma om ni är ute efter något specifikt.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller att inte sälja alls om intresset är för svalt. Skriv bud i tråden. Bud som inkommer via pm kommer att publiceras i tråden tillsammans med användarnamn.

Bilder kan ordnas vid seriöst intresse.

Allt finns i Stockholm och upphämtning prioriteras. Om inte bud inkommit efter en vecka kan ni pruta. Men jag har ingen bråttom med att sälja grejerna så vill helst inte jäkta budgivningar.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Kan komma och hämta PSU imorgon för 300 !

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quapy4:

Kan komma och hämta PSU imorgon för 300 !

Vilken tid? Ska vi säga att om inget annat bud kommer en timma innan så får du den för det priset?

Permalänk
Avstängd

@mkl: Jag kan komma närsomhelst efter kl 13 i princip. Det låter som en deal!

Permalänk

400 och hämta dark rock.

Permalänk
Medlem

i3 4330 250 + frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lejonhead:

400 och hämta dark rock.

Skrivet av elixyr:

i3 4330 250 + frakt.

Jag korrigerade villkoren för att pruta. Om inte något bud inkommit inom en vecka kan ni pruta

Permalänk
Medlem

@mkl: 300 + frakt då

Permalänk
Medlem
Skrivet av elixyr:

@mkl: 300 + frakt då

Noterat, även högsta budet för tillfället

Permalänk
Medlem

Uppdatering:
Processor och nätaggregat är sålda

Permalänk

dra tyvärr tillbaka mitt bud på dark rock.

Mvh

Permalänk

Är kylaren kvar? Vilka fästen ingår?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Järfällaboende:

Är kylaren kvar? Vilka fästen ingår?

Den är kvar. Allt som ingick följer med, se länk https://www.bequiet.com/admin/ImageServer.php?ID=6bf32a11007@....

Men jag kan meddela att priset på kylaren inte är prutbart. Det är främst skärmarna som går att pruta på nu (efter en vecka).

Permalänk
Outtröttlig köprådgivare

@mkl: Intresserad av att byta Be Quiet! Dark Rock Pro 3 mot en mer kompakt, men nästan lika sval Be Quiet! Dark Rock Pro 3 TF?

Visa signatur

|i5 6600K|Be-Quiet Dark Rock TF|Vengeance 2x8GB @2133MHz|2x850 EVO 500GB|Asus Z170I Pro Gaming|Lian Li PC-Q10|
Acer CB290Cbmidpr 29" 2560x1080 @76Hz|Infinity ErgoDox w/ Gateron Clear|Corsair K65 RGB w/ Cherry MX Red|Logitech M570|Steam Controller|Wii Remote Plus|Sennheiser HD 558|Antlion ModMic 4.0|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eric Hjalmarsson:

@mkl: Intresserad av att byta Be Quiet! Dark Rock Pro 3 mot en mer kompakt, men nästan lika sval Be Quiet! Dark Rock Pro 3 TF?

Nej

Permalänk
Medlem

@mkl: Uppdatering: Kylare såld!