Visst är det extremt mycket fuskare nu?

Permalänk
Medlem

Visst är det extremt mycket fuskare nu?

Mitt rekord är tre olika på olika servrar på en timmes lir, och då pratar vi RAGE hacking. Jag skulle definitivt säga att jag gått från en typ varannan månad till 2-3 riktigt uppenbara per kväll, eller är det bara jag som haft extrem otur senaste veckorna?

Permalänk
Avstängd

Och jag som tyckte det kändes knepigt när jag förbeställde RDR2 idag och fick någon förbokningspryl i spelet. Man vill ju jobba sig upp i spelet och då göra det utan fusk eller andra fördelar.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Semjonov:

Mitt rekord är tre olika på olika servrar på en timmes lir, och då pratar vi RAGE hacking. Jag skulle definitivt säga att jag gått från en typ varannan månad till 2-3 riktigt uppenbara per kväll, eller är det bara jag som haft extrem otur senaste veckorna?

Kan hålla med om att det känns som att det är fler som fuskar i BF5 än nått annat Battlefield spel jag tidigare spelat.
Sen kan jag inte förstå att vissa är så korkade och gör det helt öppet , vi pratar om 74-1 i kills när alla andra ligger runt 36-9 efter nån minuts spel tid.
Sen får vi inte glömma att vissa spelare är extremt duktig!
Tyvärr så verkar Dice och EA inte bry sig så mycket om dessa problem , eller så är det bara jäkligt svårt att ligga steget före.

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem

Grabbar, Di Leva hälsar att t.om han blir förvirrad av den här tråden och att hans nästa låt ska heta "Man får vara en chipstjuv men det är inte tillåtet".

@Semjonov
Jag har tyvärr inte spelet själv men det har hänt i andra spel att man helt enkelt haft otur många gånger och sedan har man haft tur månadsvis andra gånger. Men sen börjar ju spelet bli gammalt nu också så då passar folk på när man ändå tröttnat och spelnycklar går ner i pris osv.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Spelat Firestorm idag 17/10

Spelat Firestorm idag 17/10

Fuskare med varenda gång

Det kommer att ta död på spelet

Permalänk
Medlem

Samma sak i BF1 så jäkla mycket, många uppenbara, även många tveksamma lågrank-spelare

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd rensad*

Har raderat ett väldigt märkligt sidospår 🤔

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk

jag möter i princip aldrig fuskare, spelar dock inte speciellt mycket firestorm

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Spelar BF1 på daglig basis och varje dag, ja jag menar varje dag, är det någon server jag är inne på som har en fuskare och då menar jag inte en spelare som är bra, utan helt uppenbara fusk som invisibility, aimbot, damagemodifier och elitevapen som inte finns på banan.

Jag rapporterar alla jag ser men EA/Dice verkar inte bry sig. Många av dom som fuskar är väldigt höga i level och det tar tid att nå dit även med fusk så dom måste hållit på ett bra tag om dom nu inte kapat ett konto från någon.

Permalänk
Medlem

Upplevt samma sak. Massvis med hackers just nu.

Visa signatur

3900X | Dark Rock Pro 4 | X570 Aorus Elite | RTX 2080S | 16GB Trident Z 3200MHz CL14 | RM750X v2 | 970 NVMe | 860 Sata |

Permalänk
Geeks Gaming

Har faktiskt bara stött på 1 fuskare sedan Operation Underground.
Blir dock fusk anklagad typ varannan match av okunniga.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Jag har på ganska kort tid stött på två klassiska fuskare som ränner runt med Lewis och fullständigt manglar ner alla med headshots. En på Operation Underground och nu idag en på Rotterdam... Händer ju inte jätteofta men sjukt frustrerande när det väl händer!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Det är Google Stadia som sponsrat fuskare för att sen kunna visa upp att det inte går o fuska i Stadia

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem

min senaste match. Han körde hela paketet. aimbot, damage modifier, invisibility.

Kommer nya varje dag...

Permalänk
Medlem

Han avslutade den matchen med ett snyggt 183/2 i k/d. Inte illa!