i7 4790K, mobo, minnen, fläkt

Permalänk
Medlem

i7 4790K, mobo, minnen, fläkt

Sabertooth z97 mark2 (bulk men kan säkert slänga in lite hdd kablar (har ju en hög)
24Gb DDR3 1600Mhz (cl9 och c10) minnen, Corsair
i7-4790k (med original kylare som är oanvänd)
4Ghz,8mb cash, LGA 1150
Noctua cpu kylare (givetvis med fläktarna)
NHUBxx

Pris idé (för allt) : start1500+porto (om det ska skickas) eller högst erbjudande.
Säljer helst inte separat om ni inte ni kommer med nåt ballt bud.

Inom Östergötland och för 100kr levereras allt till dörren.

Swish.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Main: Corsair 700d+usb3 front+Scythe Kaze Master Pro+5x Fractal D. Silent fans[B]|Currently LF new pc.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dengo:

Sabertooth z97 mark2 (bulk men kan säkert slänga in lite hdd kablar (har ju en hög)
24Gb DDR3 minnen, Corsair
i7-4790
Noctua cpu kylare

Pris idé för allt :3k+porto (om det ska skickas) eller högst erbjudande. Säljer helst inte separat om. ni inte ni kommer med nåt ballt bud.

Inom Östergötland och för 100kr levereras allt till dörren.

Swish.

Läs hela annonsen här

Tror nog du får revidera din prisidé, med tanke på att det är en non k cpu så tror jag inte du får mer än max 1500:- för det.

Visa signatur

Följ Teknikstrul på Youtube
Har jag vunnit en budgivning? Skicka swishförfrågan, nedan finns min adress:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

Tror nog du får revidera din prisidé, med tanke på att det är en non k cpu så tror jag inte du får mer än max 1500:- för det.

Därav att det också står "eller högst erbjudande"
Eller hur menar du?

Visa signatur

Main: Corsair 700d+usb3 front+Scythe Kaze Master Pro+5x Fractal D. Silent fans[B]|Currently LF new pc.

Permalänk
Medlem

@dengo: tror han menade att förväntningarna bör ligga runt 1500( vilket låter rimligt med dessa grejerna)

Visa signatur

Jag har ingen dator att visa upp här nere längre, men jag har en fräsig formel 1 bil i Lego!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedenVirre:

@dengo: tror han menade att förväntningarna bör ligga runt 1500( vilket låter rimligt med dessa grejerna)

Ajt. Då lägger jag ribban där

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

Det är en K cpu (jag hade bara missat att skriva det och det visade sig att alla bilder hade inte kommit med annonen. Nu finns det iaf infon och bilderna ✌️😁

Visa signatur

Permalänk

Tar rubbet för 1500+frakt

Redigering:

Med hänsyn till kommentaren nedan så vill jag nämna att jag aktivt letar efter en CPU och vill helst ha detta spikat innan helgen.

No hard feelings om du väljer att hålla budgivningen till helgen dock. (Kan bara vara att jag hittat en annan tills dess.)

Edit 2:

Drar mig respektfullt ur då jag hittat en 4790k på annat håll, plus att jag ser ett minst lika fint bud där nere.

Tillägg
Permalänk
Medlem

Vill ge mig in i fighten, men har inte lagt ut mitt nuvarande system än.. håller sig budgivningen till helgen tro?

Skrivet av Pirrimango:

Tar rubbet för 1500+frakt

Redigering:

Med hänsyn till kommentaren nedan så vill jag nämna att jag aktivt letar efter en CPU och vill helst ha detta spikat innan helgen.

No hard feelings om du väljer att hålla budgivningen till helgen dock. (Kan bara vara att jag hittat en annan tills dess.)

Tänkte jag frågar eftersom inget hinner komma fram riktigt till helgen om du ska ha frakt. Så dels kan man ju hitta andra erbjudanden eller att det trillar in fler bud tråden.
Jag har väl lite separationsångest från mitt 1gen ryzen, men jag behöver inte riktigt den kraften just nu så kollar på alternativa nedgraderingar. Måste bara räkna lite på mina komponenter och få lagt upp annons.

Visa signatur

Gaming/Streaming
Crosshair VI Hero | Ryzen 7 1700 @ 3.9GHz /w EK M6H Monoblock | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 8GB /w Bitspower Water Block | G.Skill Trident Z RGB 16GB @ 3000MHz | Samsung 960 EVO 500GB | Corsair RM750x | EK-XTOP Revo D5 pump, EK Reservoar, EK PE360/SE360 and 6x ML120 Fans |

Permalänk
Medlem

Kan jag ha affären klar innan helgen är det ett plus...
Så sätter stop på budgivningen kl 15 imorn. Så har man en tid att se efter å då hinner jag skicka iväg det med posten om det ska utanför Östergötland

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av dengo:

Kan jag ha affären klar innan helgen är det ett plus...
Så sätter stop på budgivningen kl 15 imorn. Så har man en tid att se efter å då hinner jag skicka iväg det med posten om det ska utanför Östergötland

Ok! Ångrar du dig så är jag redo idag. Annars checkar jag in imorgon vid 15.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pirrimango:

Ok! Ångrar du dig så är jag redo idag. Annars checkar jag in imorgon vid 15.

Vart i landet finns du?

Visa signatur

Permalänk
Permalänk
Medlem

1500 hämtar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av elixyr:

1500 hämtar.

noterat

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Såld

Visa signatur