LG 34GK950G Ultrawide 34" nano-IPS 120hz G-sync

Permalänk
Medlem

LG 34GK950G Ultrawide 34" nano-IPS 120hz G-sync

Hej! Jag säljer nu min ultrawide pg a uppgradering till 4k. Skärmen är i väldigt bra skick, Det finns inget defekt, inga döda pixlar. Helt felfri. Inhandlat juni 2019 för runt 13k från Inet. Kvitto finns.

3440 x 1440 @ 120Hz, 1440p
nano-IPS
34" curved
G-sync.

Komplett förpackning/kartong. Oanvänd fot.

Lägger budgiving från 5000kr. Jag säljer till vem jag vill.

Jag skickar helst skärmen(ni står för frakten) pg a covid men kan göra undantag vid snabbaffär.

Tveka inte att skriv om ni vill veta något, ha bilder eller liknande. (Annonsbilden är tagen från LGs produktsida)

Mvh Johan

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

5000kr + frakt!

Permalänk

Hur länge tänkte du köra budgivning?

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

Bjuder 5500kr + frakt

Permalänk
Medlem

5600 + frakt

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

6000 kr + frakt

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Medlem

Noterar alla bud! Jag kör budgivningen till imorgonkväll. Jag vill inte sitta på skärmen i onödan. Vill ni köpa direkt så lägger jag ett pris på 7000kr så är det först till kvarn.

Permalänk
Medlem

Tjena, du säger att det inte finns några defekter såsom döda pixlar och så, men hur är det med backlight bleeding och IPS-glow (inser att det inte går att komma ifrån glow, men det finns väl mer eller mindre acceptabla nivåer).

/Pierre

REEDIT: Tog bort budet. Velar mellan IPS och VA. Jag tar mig en funderare till

Permalänk
Medlem

Nu har jag funderat en stund. Jag bjuder 6200kr + frakt.

/Pierre

Permalänk
Medlem

Blev redan sålt för 6000kr till Elfsberg, tyvärr..

Permalänk
Medlem

stänger ner tråden nu