Fractal Design Meshify C Dark TG och Corsair 275 R

Permalänk
Medlem

Fractal Design Meshify C Dark TG och Corsair 275 R

Fractal Design Meshify C Dark TG i mycket fint skick, komplett med alla tillbehör (skruvar, fläktar och manual). Köpt på webhallen 2019-05-13. Pris 390 kr eller högsta bud. Har kvar originalemballaget och kan skickas med posten om så önskas mot fraktkostnaden.

https://www.webhallen.com/se/product/272328-Fractal-Design-Me...

Corsair Carbide Series 275R / Tempered Glass / Vit. Bra skick, komplett med alla tillbehör (förutom några skruvar). Pris 290 kr eller högsta bud.

https://www.webhallen.com/se/product/283932-Corsair-Carbide-S...

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Corsair chassie 290 plus upphämtning

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mawux:

Fractal Design Meshify C Dark TG i mycket fint skick, komplett med alla tillbehör (skruvar, fläktar och manual). Köpt på webhallen 2019-05-13. Pris 390 kr eller högsta bud. Har kvar originalemballaget och kan skickas med posten om så önskas mot fraktkostnaden.

https://www.webhallen.com/se/product/272328-Fractal-Design-Me...

Corsair Carbide Series 275R / Tempered Glass / Vit. Bra skick, komplett med alla tillbehör (förutom några skruvar). Pris 290 kr eller högsta bud.

https://www.webhallen.com/se/product/283932-Corsair-Carbide-S...

Läs hela annonsen här

Kan buda 250kr + frakt för Meshify, lite beroende på vad frakten kostar.

Alternativt om du har vägarna förbi Stockholm någon gång snart. Då kan jag lägga ett lite högre bud.

Visa signatur

Citera för svar!

CPU: i9-9900K + Be Quiet! Dark Rock Pro 3. Moderkort: ASUS ROG Z390-F. Minnen: Corsair Vengeance DDR4 2x8GB 3000MHz. GPU: GigaByte RTX 3080 Gaming OC. SSD: Corsair MP510 500GB. HDD: WD Blue 3TB Nätagg: EVGA SuperNova G2 850W. Chassi: Corsair 4000D Airflow.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samlooh:

Kan buda 250kr + frakt för Meshify, lite beroende på vad frakten kostar.

Alternativt om du har vägarna förbi Stockholm någon gång snart. Då kan jag lägga ett lite högre bud.

Arbetar i Solna på KI och planerar att åka in ett par dagar nästa vecka då jag kan ta med mig lådorna vid en affär.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mawux:

Arbetar i Solna på KI och planerar att åka in ett par dagar nästa vecka då jag kan ta med mig lådorna vid en affär.

Ok, kan ge ett bud på 300kr då med upphämtning.

Visa signatur

Citera för svar!

CPU: i9-9900K + Be Quiet! Dark Rock Pro 3. Moderkort: ASUS ROG Z390-F. Minnen: Corsair Vengeance DDR4 2x8GB 3000MHz. GPU: GigaByte RTX 3080 Gaming OC. SSD: Corsair MP510 500GB. HDD: WD Blue 3TB Nätagg: EVGA SuperNova G2 850W. Chassi: Corsair 4000D Airflow.

Permalänk
Medlem

350 + upphämtning för Meshify.

Jag ser ett twilight struggle på en av bilderna, sjukt bra spel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pronix:

Corsair chassie 290 plus upphämtning

Noterat. Ledande bud för Corsair chassit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zyrre:

350 + upphämtning för Meshify.

Jag ser ett twilight struggle på en av bilderna, sjukt bra spel

Noterat. Ledande bud för Meshify C.

Ja visst är Twilight Struggle riktigt bra (+ poäng där

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mawux:

Noterat. Ledande bud för Meshify C.

Ja visst är Twilight Struggle riktigt bra (+ poäng där

390kr och avhämtning.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Corsair Carbide Series 275R
350 kr, hämtar.

Vilka skruvar är det som fattas?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lucifr:

350 kr, hämtar.

Noterat. Några extra fläktskruvar men kan komplettera dessa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samlooh:

390kr och avhämtning.

Noterat.

Permalänk
Medlem

Tänkte avsluta budgivningen ikväll kl 21:00. Samlooh Meshify 390 kr och Lucifr 275R 350 kr har högsta buden f.n.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lucifr:

350 kr, hämtar.

Lucifr vinner budgivningen med 350 kr. Tar kontakt via PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samlooh:

390kr och avhämtning.

Samlooh vinner budgivningen med 390 kr. Tar vidare kontakt via pm.