Permalänk
Medlem
Skrivet av ZaLaNa:

Jag fick höra att det bara är montören som får inlogg. När dem monterar den.

Jag har också sökt förgäves på ett lösenord.
Tyvärr har genierna på Telia valt att inte brygga Nokian så det finns ingen chans till att öppna några portar då dom är stängda i Nokia antennen.

Om någon mot förmodan har fått tag på ett lösenord eller lyckats lösa det på ett annat sätt så vore det väldigt tacksamt.

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stisse:

Jag har också sökt förgäves på ett lösenord.
Tyvärr har genierna på Telia valt att inte brygga Nokian så det finns ingen chans till att öppna några portar då dom är stängda i Nokia antennen.

Om någon mot förmodan har fått tag på ett lösenord eller lyckats lösa det på ett annat sätt så vore det väldigt tacksamt.

Tydligen så fungerade följande inlogg på åtminstone min:

Snubblade över en YouTube-video som visade det.
Såg också att det finns två varianter på användarnamn, "installer" och "operator".

Permalänk
Medlem

worked on 4G05-A

Skrivet av Razken:

Tydligen så fungerade följande inlogg på åtminstone min:
<Uppladdad bildlänk>
Snubblade över en YouTube-video som visade det.
Såg också att det finns två varianter på användarnamn, "installer" och "operator".

worked for me too, thanks, i saw the video on youtube but didnt know where the password was shown.

what im struggling with tho is a new config file or new firmware where i can change this password and use tr069 rather than acs telia config. no idea where a fw can be downloaded