Diablo II: Resurrected

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Var på gång att skriva här om dagen att jag inte sett det men fick något liknande en gång igår.
Men inte ofta med andra ord.

Orelaterat till det:
Någon som har lust att förklara hur och till vad folk använder populära (Eth) Reaper's Toll?
Är givetvis med på att det är ett bra vapen både sett till skada, life leech och decrip, men inte exakt på användningsområdet jämfört med t.ex. Insight och andra auror.

Deadly strike och hög life leech för merc så den kan hålla sig vid liv antar jag?
Typ en cold sorc behöver inte en insight egentligen utan har större behov av en merc som kan överlera och döda cold immune

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Var på gång att skriva här om dagen att jag inte sett det men fick något liknande en gång igår.
Men inte ofta med andra ord.

Orelaterat till det:
Någon som har lust att förklara hur och till vad folk använder populära (Eth) Reaper's Toll?
Är givetvis med på att det är ett bra vapen både sett till skada, life leech och decrip, men inte exakt på användningsområdet jämfört med t.ex. Insight och andra auror.

Snabb google nedan:

Although its damage may not be as high as other weapons, the Reaper's Toll bestows some effective bonuses. Its seemingly mediocre damage is greatly increased with its chances to activate Deadly Strike and Decrepify, which gets a double damage hit once in every three hits - and an almost constant 50% added to final damage from the curse. The curse also acts as a defensive ability, seriously reducing speed on nearby hostile attackers. That, combined with high life steal and some cold damage, make this weapon one of the best mercenary weapons available in the game, particularly if it is Ethereal.

When used on a hireling, it is also particularly valuable to characters who deal physical damage, as they too may benefit from Decrepify's lowering of physical resistances. It's one of the best weapons in regards to increasing the physical damage of party members (competing with the Runeword Pride, which gives a high-level Concentration Aura), and comes with the added bonus of severely reducing enemy movement and attack speed.

Visa signatur

Nothing to see here, move along ...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Var på gång att skriva här om dagen att jag inte sett det men fick något liknande en gång igår.
Men inte ofta med andra ord.

Orelaterat till det:
Någon som har lust att förklara hur och till vad folk använder populära (Eth) Reaper's Toll?
Är givetvis med på att det är ett bra vapen både sett till skada, life leech och decrip, men inte exakt på användningsområdet jämfört med t.ex. Insight och andra auror.

Ethereal Reaper's Toll is a popular unique polearm for merc. Reaper has 33% Deadly Strike, 11-15% Life Leech and Ignore Target's Defense mod but the best property is 33% chance to cast Decrepify.

Grym skada och life leech på act 2 merc helt enkelt.

Jag har kombinerat min med en Rockstopper head och Duress runeword chest. Säkert inte det bästa i spelet men väldigt mycket skada och överlevnadsförmåga. Dock inte en ETH på reapoers toll, tyvärr

Men kör man solo self found så kan man inte riktigt bestämma själv.

Visa signatur

5700x3D | RTX 2060 Super | 2 TB M.2 | 32 GB RAM | Gigabyte DS3H| 750 WATT

Permalänk
Medlem

Någon som lirat Assasin?
Är den så dålig som man får intrycket av när man läser guider?

Pros?
Cons?

Visa signatur

Skärm: Acer XB271 HU, Keyboard: Corsair k95
Moderkort: Asus Prime-A Z690, GPU: RTX 4080
CPU: Intel i7 13700k, Ram: 32Gb DDR5 6000Hz
Chassi: Lian Li Lancool 3, Högtalare: ALTEC LANSING 5.1 THX
Disk 1: WD 850x 1Tb, Disk 2: WD 850x 2Tb,PSU: Seasonic Prime 1000w

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nautilus011:

Någon som lirat Assasin?
Är den så dålig som man får intrycket av när man läser guider?

Pros?
Cons?

Som MF karaktär kan hon inte slå sorceress, hammerdin etc. på fingrarna, men assa är kul att spela!

Roligast har jag nog haft med diverse martial arts och kick builds, kanske inte det bästa men skoj är det.

Traps blir fort tråkigt, man lägger ut dem och väntar på att mobsen ska avlida. Som light sorc fast mer passivt. Att ladda upp två charges med Phoenix Strike och sen sparka en Oblivion Knight i nyllet för att släppa loss en massa lightning damage är desto roligare! 😁

Visa signatur

| R7 5800X3D @-30 i PBO2 + Noctua NH-U12s | ROG Strix B450-F | 32GB HyperX Fury Black 3200MHz | RTX 3080 TUF OC | Define R4 + Noctua NF-A14 (x2) & NF-S12A + Noctua NA-FC1 | Corsair RM 850X v2 | Samsung 970 Evo Plus 1TB + Crucial MX300 2TB | LG 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av klirre:

Som MF karaktär kan hon inte slå sorceress, hammerdin etc. på fingrarna, men assa är kul att spela!

Roligast har jag nog haft med diverse martial arts och kick builds, kanske inte det bästa men skoj är det.

Traps blir fort tråkigt, man lägger ut dem och väntar på att mobsen ska avlida. Som light sorc fast mer passivt. Att ladda upp två charges med Phoenix Strike och sen sparka en Oblivion Knight i nyllet för att släppa loss en massa lightning damage är desto roligare! 😁

Det där (MF) har jag sett på flera build sites, MF% vad betyder det?

Visa signatur

Skärm: Acer XB271 HU, Keyboard: Corsair k95
Moderkort: Asus Prime-A Z690, GPU: RTX 4080
CPU: Intel i7 13700k, Ram: 32Gb DDR5 6000Hz
Chassi: Lian Li Lancool 3, Högtalare: ALTEC LANSING 5.1 THX
Disk 1: WD 850x 1Tb, Disk 2: WD 850x 2Tb,PSU: Seasonic Prime 1000w

Permalänk
Medlem

Item level is just equal to monster level. Quality level is the level of item type. MF% are taken from players equipment. MF diminishing returns factor is 250 for unique, 500 for set and 600 for rare qualities. All other values are taken from itemratio.txt file, except monster quality factor. The last is maximum value from Unique, Set, Rare, Magic fields of TreasureClassEx.txt file for all TCs, that the game have scanned, searching for this item type.

At the last step we just have 128/FinalChance chance to get Success.

Let's take an example, Hell Baal drops an Unearthed Wand for a character who has 200% Magic Find. The check for unique:
1) Use line #5, "Uber".
2) ilvl=99 (from monstats.txt), qlvl=86 (from weapons.txt), BaseChance=400 (for unique from itemratio.txt), Divisor=1.
Chance = (BaseChance - ((ilvl-qlvl)/Divisor)) * 128=49536.
3) Factor=250 for unique quality.
EffectiveMF=MF*Factor/(MF+Factor)=111.
4) Chance= Chance* 100/(100+ EffectiveMF)=23476
5) Chance< MinChance (false, because 23476>6400).
6) QualityFactor=983 for Hell Baal (from TreasureClassEx.txt).
FinalChance=Chance-(Chance*QualityFactor/1024)=939.

If the game generates random number in 0-(FinalChance-1) range (rnd[FinalChance] function), that will be less then 128, it will generate unique Unearthed Wand. So you have 128:939 chance per Unearthed Wand pick to get unique. If the game failed to generate unique Unearthed Wand it will try to generate set, then rare and so on.

https://diablo2.diablowiki.net/Item_Generation_Tutorial

MF ökar med andra ord chansen att hitta annat än vitt mer ofta.

Visa signatur

"Nobody smart would play fair"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nautilus011:

Det där (MF) har jag sett på flera build sites, MF% vad betyder det?

Magic find. Alltså hur mycket större chans du har att ett "magiskt" föremål ska droppa istället för ett vitt eller grått..
(Se mer omfattande/krångligt svar ovan) 😀

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem

Matte krångligt?

Kan ju va kul att veta HUR MF% används 😂

Visa signatur

"Nobody smart would play fair"

Permalänk
Medlem
Skrivet av MeSaber:

Matte krångligt?

Kan ju va kul att veta HUR MF% används 😂

Har aldrig stött på en situation som matte inte gjort mer krånglig.
Säkert även bättre och mer genomtänkt, men även krångligare..🤔😄

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nautilus011:

Det där (MF) har jag sett på flera build sites, MF% vad betyder det?

Som redan nämnt, Magic Find. Det är en stat på gear som ökar din chans att hitta magiska (blåa, gula, gröna, unika) items. Generellt sett kallas det som heter "grind" i många andra spel att MF:a, alltså leta efter bra grejer. Endgame i D2 går i princip bara ut på att hitta bra grejer så att man kan utveckla sin karaktär eller samla ihop grejer till en ny.

Visa signatur

| R7 5800X3D @-30 i PBO2 + Noctua NH-U12s | ROG Strix B450-F | 32GB HyperX Fury Black 3200MHz | RTX 3080 TUF OC | Define R4 + Noctua NF-A14 (x2) & NF-S12A + Noctua NA-FC1 | Corsair RM 850X v2 | Samsung 970 Evo Plus 1TB + Crucial MX300 2TB | LG 27GL850

Permalänk
Medlem

Ah, tack för info om MF
Det jag ändå inte får ihop är kopplingen till builds.
Finns det Atributes, skills som ökar MF. Jag trodde bara det va gear som hade x% Magic find

Visa signatur

Skärm: Acer XB271 HU, Keyboard: Corsair k95
Moderkort: Asus Prime-A Z690, GPU: RTX 4080
CPU: Intel i7 13700k, Ram: 32Gb DDR5 6000Hz
Chassi: Lian Li Lancool 3, Högtalare: ALTEC LANSING 5.1 THX
Disk 1: WD 850x 1Tb, Disk 2: WD 850x 2Tb,PSU: Seasonic Prime 1000w

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nautilus011:

Ah, tack för info om MF
Det jag ändå inte får ihop är kopplingen till builds.
Finns det Atributes, skills som ökar MF. Jag trodde bara det va gear som hade x% Magic find

Det är (i princip) bara gear - men däremot så handlar det om att ha en build som kan använda gear med så mkt MF som möjligt (det blir ju en avvägning att välja gear som ger bättre skada/överlevnad eller mer MF). (Det lilla undantaget, men ändå inte riktigt, är barbarian skill "find item" som ger en chans att få ytterligare loot - den ger dock ingen MF utan applicerar bara befintlig MF på en chans till ytterligare loot).

Visa signatur

Ryzen 5800X, Asus ROG Strix B550-E Gaming, Asus ROG Strix 3080 Ti OC, G.Skill Trident Z Neo DDR4 32 GB RAM@3600 MHz cl16, LG 34GN850 + Acer Predator XB271HU

Permalänk
Medlem

MF hjälper inte så mycket om du dödar långsamt. Mängden MF är en avvägning mellan diminishing returns och kill speed.

Vid 200% MF har du trippel chans att hitta blått när ett item droppar.

Vid 1200% MF har du 200% bättre chans att hitta unika.

Normal mängd MF är allt mellan 100% till 300%. Vid mer MF än så kan eventuellt din kill speed ta sig en törn.

MF påverkar inte vilka items som droppar (där kill speed kommer in i bilden) men vilken kvalité (blå,gul,guld,grön,vit).

Visa signatur

"Nobody smart would play fair"

Permalänk
Medlem
Skrivet av MeSaber:

MF hjälper inte så mycket om du dödar långsamt. Mängden MF är en avvägning mellan diminishing returns och kill speed.

Vid 200% MF har du trippel chans att hitta blått när ett item droppar.

Vid 1200% MF har du 200% bättre chans att hitta unika.

Normal mängd MF är allt mellan 100% till 300%. Vid mer MF än så kan eventuellt din kill speed ta sig en törn.

MF påverkar inte vilka items som droppar (där kill speed kommer in i bilden) men vilken kvalité (blå,gul,guld,grön,vit).

Samt glöm inte att går man över 2-300 så kickar rejäl diminishing return in. Så det är mindre och mindre värt att skaffa mer MF.

Visa signatur

5700x3D | RTX 2060 Super | 2 TB M.2 | 32 GB RAM | Gigabyte DS3H| 750 WATT

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Nobody smart would play fair"

Permalänk
Permalänk
Medlem

Haha fyfan va bra.. Han får gärna göra en långfilm

Visa signatur

"Nobody smart would play fair"

Permalänk
Medlem

Mm, Carbot är ett geni. Även hans Starcraft-videos är spot on, men just Diablo II är såna fullträffar varje gång. Osar nostalgi och väcker så många gamla minnen och igenkänningshumor.

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nautilus011:

Någon som lirat Assasin?
Är den så dålig som man får intrycket av när man läser guider?

Pros?
Cons?

Assassin är en av bästa! Exempel, lägg 12+ poäng på snabbsparken så du kickar 3-4gg per attack, köp boots med bra damage på, något som är mycket lättare än att hitta vapen med bra damage. Skaffa 2st Claw vapen med Strength runeword i. Du har nu allt som behövs för att röja allt utom physical immunes och klara dig genom hela spelet på alla svårighetsgrader. Och om du bara anfaller med sparkar så gör det detsamma vad Claw vapnen är för några så länge de har bra mods eller har Strength runeword.

Points i Venom kan göra sparkarna ännu mer skadliga, Shadow master är en suverän summon(bara Valkyrie kan tävla om att vara bäst), Fade ger dig resists och physical resist, en enda poäng i Blade fury ger dig en effektiv distansattack så länge du har ok vapen, traps är utmärkta och räcker hela spelet om man fokuserar nog på de. Eller så kan du göra nåt underhållande, som Dragon tail om jag kommer ihåg rätt namn, sparken som också gör massiv eld splash damage. Inte lika effektiv i Hell pga många immuna, men i normal och nightmare så röjer man grupper nästan lika snabbt som en Lightning fury Amazon. Maxa den och Tiger strike och gör löjliga mängder explosionsskada närhelst du tar dig tid att ladda upp.

Amazon och Sorceress är enda som är lika lätta att börja med eftersom man kan ta sig hela vägen genom spelet utan att behöva hitta någon specifik utrustning.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA Z97-UD5H Black Edition, CPU: Intel i7 4790K, Kylare: Noctua U14S, RAM: 32GB Crucial Ballistix Sport XT 1866, GPU: Powercolor Radeon HD 7870 PCS+,
SSD: 256GB Crucial MX-100, HDD: 3TB WD Red, 2TB WD Red, PSU: Be Quiet Straight Power E-9 500W, Chassi: Cooler Master Silencio 652S

Permalänk
Medlem
Skrivet av MeSaber:

Matte krångligt?

Kan ju va kul att veta HUR MF% används 😂

Upp till 100% MF så ökar den din chans att få magiska föremål ganska linjärt, därefter är det mer och mer "diminishing returns", men om du seriöst letar prylar så kan det vara väl värt att ha 300-400% MF bonus. Så mycket högre än det är dock ofta inte värt besväret eftersom du då troligen redan hittat så mycket bra prylar att du inte letar lika mycket utan spelar för skojs skull i första hand.

Skrivet av Nautilus011:

Ah, tack för info om MF
Det jag ändå inte får ihop är kopplingen till builds.
Finns det Atributes, skills som ökar MF. Jag trodde bara det va gear som hade x% Magic find

Ja, men det finns några enstaka "inte precis"... Mest uppenbart är Barbarens "Find item" skill som ger dig chans till att göra ett extra "diceroll" för att se om ett dött monster droppar nåt. Och eftersom det är relativt lätt att få upp Find item skill till 30-50% så kan det absolut vara värt det. Dock tar det tid att springa omkring och använda skill på alla döda monster, så många anser att det är mer värt att röja fler monster snabbare i stället.

Kopplingen till builds är att de olika klasserna är olika beroende av utrustning och bonusar från de för att vara effektiva i att ta död på monster, och desto fler monster desto snabbare, desto större chans att hitta nåt intressant på samma tid. För att få högre MF måste man offra andra bonusar vilket kan göra att det går långsammare att röja monster, låter man det gå för långt så får man mindre total chans.

Sen finns det specialfall, som t.ex. Barbarens Find item. Eftersom det är MF som man har NÄR man dödar nåt eller när man använder skill som räknas, så är det strålande fördel för en barbar att ha 2 Gull daggers som alternativ vapenuppsättning, eftersom de ger 100% MF vardera.
Så om man har typ kanske 200% MF när man slår ut monstren från annan utrustning, så kan man sen skifta till de medans man använder skill och då få en till chans på alla, nu med 400% bonus.

Samtidigt så är det fullständigt omöjligt för nån karaktär som behöver ett effektivt vapen att använda en Gull att slå ut monster med. Men en sorceress kan utan större problem spela med en som sitt primära vapen. En necro som använder skeletons eller Bone spear, eller en Hammer eller Smite Paladin likaså, medans t.ex. en Amazon generellt sett behöver ett spjut, ett kast eller skjutvapen för att vara effektiv(det går dock ofta att spela amazon med dåliga vapen) och en Barbar behöver ett BRA närstridsvapen så länge man inte bygger den för War cry.

Samma sak defensivt, olika klasser behöver olika saker olika mycket, en trapper assassin kan t.ex. ofta skippa rejält på resists eftersom de kan hålla sig undan monster mesta tiden och därmed kan använda fler mods på utrustningen till MF om de vill.

Men grundläggande, om du startar och vill leta prylar så kan du helt enkelt bara sikta mot att få ihop till en huvudbonad med 3 Topazer och en rustning med 4 Topazer. Det räcker ofta långt även det.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA Z97-UD5H Black Edition, CPU: Intel i7 4790K, Kylare: Noctua U14S, RAM: 32GB Crucial Ballistix Sport XT 1866, GPU: Powercolor Radeon HD 7870 PCS+,
SSD: 256GB Crucial MX-100, HDD: 3TB WD Red, 2TB WD Red, PSU: Be Quiet Straight Power E-9 500W, Chassi: Cooler Master Silencio 652S

Permalänk
Medlem

Blev ett nytt försök att göra något vettigt för runord

https://d2.sickhou.se/

Som en kul grej kan man klicka på ett runord och få en bild i sitt clipboard som man kan klistra in på discord osv

Skrivet av sickhouse:

Gjorde denna lite snabbt med en polare

https://j0hn.z6.web.core.windows.net/rws/

Ska putsas lite, som att sortera runorna på #, filtrera på allowed items

(Drog ner allt från tabellerna på http://classic.battle.net/diablo2exp/items/runewords-original.shtml till json, inte dubbelkollat något. https://j0hn.z6.web.core.windows.net/rws/data.json)

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av DW75:

Upp till 100% MF så ökar den din chans att få magiska unika/set/rare föremål ganska linjärt, därefter är det mer och mer "diminishing returns",

Fixed it for you. Magiska är linjärt.

Skrivet av hultron:

Blev ett nytt försök att göra något vettigt för runord

https://d2.sickhou.se/

Som en kul grej kan man klicka på ett runord och få en bild i sitt clipboard som man kan klistra in på discord osv

Snyggt jobbat! Så mycket bättre än att sortera omkring på fandoms wiki t.ex.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av hultron:

Blev ett nytt försök att göra något vettigt för runord

https://d2.sickhou.se/

Som en kul grej kan man klicka på ett runord och få en bild i sitt clipboard som man kan klistra in på discord osv

amagad! Tack! Så mycket enklare att leta efter rune words nu!

Permalänk
Medlem

För att snabbt hitta bland runewords finns även denna:

https://d2r.guide/

Ovanstående är bra om man vet vad man har för runor och undrar vad man kan göra.

Sidan som gjorts här:

https://d2.sickhou.se/

Är ju bra om man vet vad man letar efter, eller vet vad man har för rune base gear

Så dom kompletterar varandra!

Visa signatur

5700x3D | RTX 2060 Super | 2 TB M.2 | 32 GB RAM | Gigabyte DS3H| 750 WATT

Permalänk
Medlem

Woah, den var trevlig!

Jag sitter mest och leker lite med react (https://reactjs.com) och scrape'ar arreat summit

Tänkte göra något kul med uniques, inte säker på vad än.

https://codesandbox.io/s/-hfpju // https://hfpju.csb.app

Permalänk
Medlem

Hittade ett intressant fenomen härom kvällen, som jag tänkte be om panelens tankar om! Se de två bilderna nedan, en av dem har något som inte riktigt stämmer:

Kolla efter Sorc:ens skugga, särskilt på högra bilden!

Dold text

Först och främst, håller ni med om att det ser fel ut? Det kan vara någon av optikens lagar som jag har missuppfattat gravt... men om vi antar att jag inte har det, så blir väl följdfrågan om det är D2R eller mitt grafikkort som buggar. Google ger mig inget liknande.

Någon som har vägarna förbi Chaos Sanctuary och kan kolla hur det ser ut för er? Berätta isf vilket grafikkort ni har!

Mitt graffe är ett Sapphire GPro 4300, vilket är en snikversion av AMDs WX4100. Så det är ett lite halvexotiskt kort som inte i första hand är tänkt för spel, vilket skulle kunna förklara evt. mysko beteende. Drivaren jag kör tycks dock vara den vanliga, inget workstationjox. Drivarversion enligt Device Manager: 30.0.13023.1012 (2021-10-18).

Visa signatur

Här hade jag en historik sen 1990-talet, men den blev tillslut för lång. Aktiva maskiner 2022-framåt:
Work/Play/Everythingstation: AMD Epyc 7443p, Pop OS host, Win10 + Linux guests (KVM/Qemu)
Work/Play nr 2: AMD Phenom II 1090t, Debian + Win 10 (dual boot)
Server x3: Epyc 7252 (TrueNAS Core), Atom 2550 (FreeBSD, backup), Opteron 6140 (Ubuntu, off prem backup)
Retrohörna under uppbyggnad: Dual Pentium Pro 200MHz, Pentium P54C 90MHz, Gravis Ultrasound MAX

Permalänk
Medlem

Jag upplever samma problem i Chaos Sanctuary så det är troligtvis en bug i spelet. Sitter på ett GTX 1080 från MSI med driver version 497.09 DCH

Visa signatur

[Amd 2500+ @ 3200+] ¤ [Abit NF7] ¤ [1024 ddr @ 400 mHz] ¤ [Radeon 9600 pro] ¤ [Maxtor diamond max 160Gb] ¤ [Lain li PC 60]

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=3916792...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ramdac:

Jag upplever samma problem i Chaos Sanctuary så det är troligtvis en bug i spelet. Sitter på ett GTX 1080 från MSI med driver version 497.09 DCH

Jamen dåså! Då kan vi nog utesluta det mesta som har med hårdvaran att göra. Någon som brukar hänga på D2-forumen som känner för att rapportera in den? Isf kan ni använda min bildlänk. Eller så får jag göra en användare där och rapportera den själv.

Visa signatur

Här hade jag en historik sen 1990-talet, men den blev tillslut för lång. Aktiva maskiner 2022-framåt:
Work/Play/Everythingstation: AMD Epyc 7443p, Pop OS host, Win10 + Linux guests (KVM/Qemu)
Work/Play nr 2: AMD Phenom II 1090t, Debian + Win 10 (dual boot)
Server x3: Epyc 7252 (TrueNAS Core), Atom 2550 (FreeBSD, backup), Opteron 6140 (Ubuntu, off prem backup)
Retrohörna under uppbyggnad: Dual Pentium Pro 200MHz, Pentium P54C 90MHz, Gravis Ultrasound MAX

Permalänk
Medlem
Skrivet av DW75:

Amazon och Sorceress är enda som är lika lätta att börja med eftersom man kan ta sig hela vägen genom spelet utan att behöva hitta någon specifik utrustning.

necro summoner och trapsin gör detsamma, ligtning traps med maxad fireblast tar immuna. sorcress är svår om man inte gör en dual elemental men för att den ska bli bra krävs lite hyfsad gear.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.