Permalänk

Digital box för boxer

Vet inte om detta ligger i rätt sektion

Är så att ja har boxer som tv leverantör och jag har program kort som sitter i tv’n. Funkar bra men det finns inte många HD kanaler när man använder detta.

Kunde inte få HD box av boxer eftersom de sa finns inget fiber till huset ja hyr bor på landet.

Men jag har detta ja delar fiber med en granne vi har lagt en kabel mellan husen och vi har en 500mbit anslutning.

Skulle höra nu finns de någon boxer som ja kan köpa som funkar till boxer nätet? Eller måste ha ringa boxer eftersom ja har program kort tv’n

Permalänk
Medlem
Visa signatur

HTPC: Silverstone Sugo SG05W Vit, Asus H110I-Plus, G4560, Corsair Vengeance LPX 2133 MHz 2x4GB, Samsung 870 EVO 500GB, Toshiba N300 2x10TB, MSI GeForce GT 1030 Passive OC 2GB, (& 16 enkortsdatorer med div användningsområden). Har ett "par" andra stationära datorer åxå. LG OLED 65CX. Shield 2019 Pro.

Permalänk

Denna

Dreambox DM520

Permalänk
Medlem

Märkligt svar av Boxer. Jag har två TV hub. De har aldrig lagt sig i vilken internetleverantör jag har. Jag tycker TV hub fungerar bra. Men två saker irriterar mej och det är att jag inte kan få till en fungerande webbläsare och tangentbord. Det är ju Android operativsystem och då hade dom kunnat skicka med Chrome. Men för att hantera mina TV kanaler och play TV fungerar TV hub bra. Chromcast fungerar också.