Permalänk
Medlem

HTPC

Ni får ursäkta om detta ligger fel men jag undrar helt enkelt vad detta är värt idag?

Detta medföljer i paketet.

*Fractal Design Array R2 Mini-ITX

*Gigabyte B450 I AORUS PRO WIFI

*AMD Ryzen 3 3200G 3.6 GHz 6MB

*Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 2666Mhz CL16 Vengeance

Mvh

Visa signatur

cruCial

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Gissar att det kanske ingår ett moderkort och kanske någon disk för OS så den är komplett?

1500-2000kr är väl rimligt begagnatpris om den är komplett.
Kanske mer beroende på övriga komponenter som du inte listat, nätdel, ssd, moderkort.

Bara delarna som du listat 1000kr

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Trigger:

Gissar att det kanske ingår ett moderkort och kanske någon disk för OS så den är komplett?

1500-2000kr är väl rimligt begagnatpris om den är komplett.
Kanske mer beroende på övriga komponenter som du inte listat, nätdel, ssd, moderkort.

Bara delarna som du listat 1000kr

Ursäkta mig. Det är uppdaterat nu. Det är väl inte tänkt att skicka med ssd eller hdd. Måste dock köpa nytt nätagg.

Visa signatur

cruCial

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022
Skrivet av eneac:

Ursäkta mig. Det är uppdaterat nu. Det är väl inte tänkt att skicka med ssd eller hdd. Måste dock köpa nytt nätagg.

Värdet kan vara olika för olika köpare men 1500kr för den utan nätdel är realistiskt. Helt baserat på vad jag själv skulle vara nöjd med. Kanske en tusenlapp om det betalas och hämtas snabbt.

Vad tycker du själv det kan vara värt?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Trigger:

Värdet kan vara olika för olika köpare men 1500kr för den utan nätdel är realistiskt. Helt baserat på vad jag själv skulle vara nöjd med. Kanske en tusenlapp om det betalas och hämtas snabbt.

Vad tycker du själv det kan vara värt?

Jag ska nog köpa en nätdel innan. Lutar åt 2000:-.

Tack för svar Trigger!

Visa signatur

cruCial