Thinkpad t430s och två netbooks

Permalänk
Medlem

Thinkpad t430s och två netbooks

En rensning pågår här hemma och först ut är 3st gamla laptops.

1. Lenovo Thinkpad t430s
OBS. Jag var tvungen att koppla ur touchpaden för att den skulle boota. Kanske kan lösas med rengöring eller rent av byta ut den. Det funkar dock att använda den röda "ploppen" som mus. OBS

Intel i7-3520M 2.9ghz
intel 520 180GB SSD
16gb ram

2. 2st Lenovo s10 netbooks, en röd och en vit. Har ingen aning om hårdvaran som sitter i, eller hur pass bra de funkar. Se dessa som en bonus.

Startbud: 500kr för allt. Vill inte sälja något löst.
Hämtas helst i stockholm

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade. Min prisguide för Switch 2 inkl importpriser.

Permalänk
Medlem

500kr hämtar

Permalänk
Medlem

Glömde skriva att datorerna levereras utan operativsystem, det sitter dock några seriekoder för XP eller liknande under netbooksen, om de funkar eller ej vet jag inte.

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade. Min prisguide för Switch 2 inkl importpriser.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bitfenix:

500kr hämtar

Är du ok med att datorerna inte kommer med OS?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av billyskate:

Är du ok med att datorerna inte kommer med OS?

Ja

Permalänk
Medlem

Låter budgivningen hålla på fram till söndag kväll, sen stänger vi denna

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

600kr Hämtar/möter upp

Permalänk
Medlem

Det ser ut som om Capitalk är den som tar hem detta. Skickar pm!

Visa signatur