Permalänk
Medlem

Trendrum.se

Hej Alla,

undrar om ni vet, är det säkert att beställa från Trendrum.se?

mvh
Njanja

Visa signatur

Server
FUJITSU PRIMERGY TX100 S3P XE E3-1220V2 3.5-8MB 24GB

Permalänk
Medlem

Tog två sekunder att hitta dessa recensioner. Jag hade då aldrig gjort det.
https://www.reco.se/trendrum-se

Visa signatur

i7 12700, 5080, 32gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Jag har beställt soffbord och två hyllor därifrån vid 2 olika tillfällen, inte varit några problem.

Skrivet av Tallem:

Hade jag läst det där innan hade jag nog aldrig beställt 😂 Verkar som att jag haft tur.

Visa signatur

[Acase El Diablo][Intel Core I7 920][Moderkort Asus P6T Deluxe][3GB kit OCZ ddr 1333mhz][Asus HD4870x2][Corsair Powersupply 650W][1xSamsung Spinpoint 640gb][Windows Vista ultimate 64bit]

Permalänk
Medlem

Jag har beställt därifrån ett par gånger. Aldrig varit några problem. Förutom dom förseningar som orsakades av den där båten som fastnade i Egypten.

Kundtjänst kan vara svåra att få tag i ibland men mailar man brukar man oftast få svar inom 1-3 arbetsdagar .

Vad 63 omdömen på Reco utgör för bild ska man nog inte dra så stora slutsatser av. Bolaget omsätter 180MKR + och har nog betydligt fler nöjda kunder än 63 personer på Reco…

Visa signatur

KONSOL: Playstation 5
SKÄRM: Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV
GAMING PC: i5-13600KF / Sapphire Radeon RX 7900 XTX 24GB Pulse Gaming OC / Gigabyte Z790 UD AX / Corsair Vengeance RGB EXPO 32GB 6000Mhz DDR5 / ADATA XPG GAMMIX S70 BLADE 2TB / Corsair iCUE H100i Elite Capellix XT / Corsair RM1000x Shift 1000W / Corsair 3000D RGB
GAMING LAPTOP: Razer Blade / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Medlem

De funkar jättebra, tills du behöver reklamera. Köpt därifrån vid ett flertal tillfällen, men när det kommer till reklamationer så är de katastrofala. Ljuger i sina mailkonversation, hittar på orsaker till varför du inte ska kunna reklamera osv (skyller på tillverkarens svar).
Jag drog det till ARN och vann solklart, de besvarade inte ens ARN:s frågeställningar trots att de sa att det skickat in sin sida av det. Det står klart och tydligt hos ARN om motparten återkommit eller ej. De betalade dock ut efter ARN:s beslut som tog typ ett halvår.

Recensionerna ni läser ljuger inte. De stängde till och med sin telefon under flera månader pga överhopningen av kundtjänstsamtal och besvarade mail sporadiskt. När jag hotade med ARN så upptog de dialogen igen men blev som sagt dumförklarad i princip.

Skitföretag.

Visa signatur

5800X@original ;)
3600XT@4600Mhz
E6600@3.42Ghz
Duron 600@1378Mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tallem:

https://se.trustpilot.com/review/trendrum.se

Betydligt bättre omdöme än ex Jysk.

Reco har typ alltid få omdöme eller inga alls. Trustpilot betydligt bättre då de flesta lämnar omdöme där.
Sen är de ju som alltid med sådana här. Majoriteten som skriver är ju de som varit med om en dålig upplevelse vilket man också ska ha med i åtanke.

Permalänk
Medlem

Det är inte lätt att vara företagare i dagens samhälle. Vi är priviligierade med rätten att kunna klaga och åberopa mycket, om inte allt till kunds fördel.

Försvarar inte Trendrum men genomgående temat är ju att den som skriker högst…

Visa signatur

KONSOL: Playstation 5
SKÄRM: Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV
GAMING PC: i5-13600KF / Sapphire Radeon RX 7900 XTX 24GB Pulse Gaming OC / Gigabyte Z790 UD AX / Corsair Vengeance RGB EXPO 32GB 6000Mhz DDR5 / ADATA XPG GAMMIX S70 BLADE 2TB / Corsair iCUE H100i Elite Capellix XT / Corsair RM1000x Shift 1000W / Corsair 3000D RGB
GAMING LAPTOP: Razer Blade / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nucky:

Det är inte lätt att vara företagare i dagens samhälle. Vi är priviligierade med rätten att kunna klaga och åberopa mycket, om inte allt till kunds fördel.

Försvarar inte Trendrum men genomgående temat är ju att den som skriker högst…

Instämmer till fullo. Det är lätt att de som bara skriker högst syns & hörs, och färgar bilden av ett företag.
Tänkte inte heller så mycket på deras recensioner då jag var nöjd med deras produkter och leveranstider på mina första ordrar. Men det var som sagt när allt inte gick lika smidigt längre som det eskalerade. Deras kundtjänst är verkligen en katastrof.

De ändrade sin story 3ggr om hur jag som kund var skyldig till problemen med möbeln, då jag gång på gång synade deras resonemang. Tillslut brann jag av och skickade in mina inspelade samtal och mail till ARN, det var inte ens nära att det skulle dömas till deras favör. Att de inte ens bemötte ARN (men sa att de gjort det) säger väl allt, de var väl medvetna om att de skulle förlora där.

Det enda positiva med utfallet var ju att de i alla fall inte tänkte bestrida ARN:s rekommendation. Det får man väl ge dom, det kändes inte givet under processen.

Visa signatur

5800X@original ;)
3600XT@4600Mhz
E6600@3.42Ghz
Duron 600@1378Mhz