Logitech Aurora kombinerar pasteller och kompakt format

Permalänk
Medlem
Skrivet av Siimuliize:

Det jag skrev är min personliga tanke och har inte någon åsikt om hur du tycker eller tänker på något sätt eller någon annan. Likt dig tycker jag och tänker och nej jag tycker inte detta var manligt. Sen vad du tycker är helt upp till dig jag lovar 🤗

Ja för det saknas ju vara eldflammor och dödskallar

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pamudas:

Ja för det saknas ju vara eldflammor och dödskallar

Nej usch inget sånt heller 😁

Permalänk

Jag är trygg i min manlighet och blir glad av gulliga saker, dom får mig att le. Som bilder på fluffiga kattungar eller valpar som snubblar.
Detta försöker men gullighet/kr hamnar helt fel...

Visa signatur

På tok för många datorer för att skriva här

Permalänk
Medlem

Blir ett köp om jag vinner 10k+ på EuroJackpott på Fredag.

Visa signatur

Dator: 10900KF, RTX 3080, Torrent Compact
Skärm: LG 42C2 + Dell S2721DGF
Tillbehör: iQunix F97 med vita pudding, Taurus GM1-W, PS5 gamepad
Ljud: EPOS H3Pro, GSP 670, Corsair Virtuoso, Fidelio X2HR, DT770 pro, Eris E5, Airpods Pro 2022, GoXLR, Fiio E10
Övrigt: iQunix ZX75, Varmilo va109m, Keychron K8(Glorious Panda)

Permalänk
Medlem
Skrivet av sunefred:

Synd, väldigt smidigt att snabbt kunna hoppa mellan stationär, bärbar och RPI.

Tänkte faktiskt komma med en liten uppdatering ang. detta. Fick precis en ny version av Logitech G Hub där en ny funktion faktiskt är att du nu kan koppla flera enheter till en och samma mottagare Vilka enheter som kan dela mottagare beror på vilken mottagare du har, men t.ex. LIGHTSPEED-mottagaren för tangentbord kan även ha en mus kopplad till sig!

Jag kan alltså använda min G915 TKL-mottagare både för mitt tangentbord och min G Pro-mus
https://support.logi.com/hc/sv/articles/4410826049303

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pamudas:

Jag kan alltså använda min G915 TKL-mottagare både för mitt tangentbord och min G Pro-mus
https://support.logi.com/hc/sv/articles/4410826049303

Det är ju riktigt nice. Inte Logitech Bolt nice, där du kan ha samma tangentbord kopplad till tre datorer dessutom, men ändå!

Tack för uppdateringen.

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 | Asus ROG Strix B660-I Gaming WiFi | Intel Core i7 12700K | nVidia RTX 2070 Super FE | Corsair 64GB (2x32GB) DDR5 5600MHz CL40 Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Corsair SF750 750W 80+ Platinum | Noctua NH-L12 Ghost S1 edition | Kablar från pslate customs | 2 stk Dell Ultrasharp 3014 | Logitech MX Keys | Logitech MX Anywhere

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pamudas:

Tänkte faktiskt komma med en liten uppdatering ang. detta. Fick precis en ny version av Logitech G Hub där en ny funktion faktiskt är att du nu kan koppla flera enheter till en och samma mottagare Vilka enheter som kan dela mottagare beror på vilken mottagare du har, men t.ex. LIGHTSPEED-mottagaren för tangentbord kan även ha en mus kopplad till sig!

Jag kan alltså använda min G915 TKL-mottagare både för mitt tangentbord och min G Pro-mus
https://support.logi.com/hc/sv/articles/4410826049303

Jag vet inte vad jag har för mottagare, den är en USB-sticka som bortsett från själva USB-kontakten är kanske en halvcentimeter i längd. Men till den har jag ett K800-tangentbord och en MX Performance kopplade samtidigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tintinj:

Jag vet inte vad jag har för mottagare, den är en USB-sticka som bortsett från själva USB-kontakten är kanske en halvcentimeter i längd. Men till den har jag ett K800-tangentbord och en MX Performance kopplade samtidigt.

Det är ingen lightspeed-mottagare K800 och MX-serien använder unifying-mottagarna vilket kan användas för flera olika enheter. Lightspeed är deras "gaming"-mottagare och har, fram tills idag, endast vart för en enhet per mottagare.

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB