Vad innebär egentligen GTA 5 online numera?

Permalänk
Medlem

Vad innebär egentligen GTA 5 online numera?

Hej,

Spelade igenom GTA 5 när det släpptes 2013, provade lite online men fick då uppfattningen att det var bara PVP shootout och race. Det har kommit en del updateringar sen dess så hur ser det ut idag? Finns någon form av "storyline" att spela vidare på online med kompisar? Eller är det fortfarande huvudsakligen random shootouts och race PVP som gäller?

6 -> 5. // MOD
Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Medlem

Du menar förstås GTA 5.

Har du inte spelat på länge så har du en jäkla massa rån och heists att göra, nattklubbar att sköta, droger att sälja. Du kan spara ditt egna imperium.

Jag spelar dock inte, men det är inte bara pvp.

Visa signatur

press nu1mlock

Permalänk
Permalänk
Medlem

Lagom uppblåst text, är det verkligen så bra?

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neon:

Lagom uppblåst text, är det verkligen så bra?

Ja.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neon:

Hej,

Spelade igenom GTA 5 när det släpptes 2013, provade lite online men fick då uppfattningen att det var bara PVP shootout och race. Det har kommit en del updateringar sen dess så hur ser det ut idag? Finns någon form av "storyline" att spela vidare på online med kompisar? Eller är det fortfarande huvudsakligen random shootouts och race PVP som gäller?

Heists fann ju från början, så då missade du något. Du måste ha en lägenhet bara och sen kan du starta sånt. Sen har det lagts till massa grind:igt skit genom åren.

Förutom det är det fullt av fuskare överallt som förstör hela upplevelsen.

Permalänk
Medlem

i början så lirade jag och några kompisar heist till förbannelse, efter det blev tråkigt så började vi köra racing maps... jag kan enkelt säga att gta 5 blev det bästa racing spelet av ren slump utan att vara ett dedikerat racing spel ens...

Visa signatur

"Resistance is futile."

- Georg Ohm

Permalänk
Skrivet av dlq84:

Heists fann ju från början,

Nej.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kasaduras:

Ok, då mindes jag fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dlq84:

Heists fann ju från början, så då missade du något. Du måste ha en lägenhet bara och sen kan du starta sånt. Sen har det lagts till massa grind:igt skit genom åren.

Förutom det är det fullt av fuskare överallt som förstör hela upplevelsen.

Fortfarande mycket fuskare och skriptare? Det var en av anledningarna till att jag slutade spela spelet för några år sedan. Trist när andra ska förstöra ens upplevelse.