Tjenare,
Har ett nytt problem som hände efter jag försökte experimentera med XMP i BIOS (tror att det hände efter detta).
Lyckades till slut få datorn att fungera igen (ville inte starta).
Problemet som har kommit senaste dagarna är:
The finals: Kommer in i spelet ibland och då "flyter" jag omkring kan inte riktigt kontrollera mig utan ser ut som jag svävar ibland kommer jag bara till loadout och hör announcer i bakgrunden.
Helldivers 2: Hade problem att gå in i mina vänners lobby till slut löste det sig genom att de gick med i min lobby. Kom in i ett mission men helt plötsligt så fick jag upp "Network error" och blev kickad. Kunde inte gå in i deras match sedan.
Youtube: Kan ladda videos i max 480P annars buffrar den och ger upp helt och hållet ibland.
Netflix fungerar utan problem men haft lite problem med MAX. Även CS2 och Marvel Rivals fungerar felfritt.
Hårdvara så jobbar vi med B650 EAGLE AX moderkort, AMD Ryzen 5 7600 6kärnig 3,8GHz, GeForce RTX 4070 SUPER.
Ska tilläggas att jag har en inneboende som inte har några problem alls med internet och när jag gör hastighetstester så ligger jag på 250/250 med 2ms.
Om det är någon info som saknas så får ni gärna fråga vill säga att jag var kunnig för 10/15 års sedan men nu börjar jag bli en gubbe
Tack på förhand för alla tips!