Permalänk
Medlem

Vad är Benify?

Ser lite då och då att det dyker upp någon rabatt på saker i dagens fynd tråden där det skrivs om något som kallas Benify.

Jag har aldrig hört talas om det förrut. Frågetecknen är närmast oändliga och jag har inte blivit klokare av att försöka söka runt på nätet, tyvärr. Så jag frågar här. Vad är det för något? Vem kan använda det? Hur skaffar man det? Varför?

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

En portal med massa rabatter. Oftast får du tillgång via jobbet om din arbetsgivare änr ansluten till deras system.

Förr fanns möjligheten att teckna sig som kund även provat för en summa. Men jag vet inte om det går längre.

Permalänk
Medlem

Benify är en plattform för både arbetsgivare och arbetstagare.

- Arbetstagare får ta del av sin "Totala kompensation", bidrag, förmåner och rabatter.
- Arbetsgivare kan hålla koll på vilka som finns i bolaget, kommunicera och administrera därifrån.

När någon pratar om rabatter ifrån Benify så är det deras "Benifydeals" plattform som dels ingår i standardsortimentet, men som också går att köpa sig in i som privatkund. Du kan läsa mer om det här, eller också signa upp dig direkt

https://benifydealsprivat.se/

Har du några frågor så shoot, jobbar där idag som utvecklare.

Visa signatur

| Stationär: 6900 XT, 5800X3D | Laptop: Asus UX32A | Nas: Unraid | Smarthem: Homey 2023 |

Permalänk
Medlem

Mecenat är väl ett alternativ, om jag har förstått saken rätt.
Dock får man upp en ruta där man loooooovar att man är behörig till detta, då det är tillför f.d högskole/universitet-studerande. Personligen har jag inte vågat.

länk
Visa signatur

// men vad vet jag, fråga en expert istället