Vinn nätagg från Seasonic
Permalänk

Hemlab/Server

Rensar ut i serverracket lite och undrar om någon har något kul att byta med? (Servrar och SAS diskar som ska ut)
Tex macbook, dell xps, UPS osv. Förslag mottages!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

//Wopido

Permalänk
Medlem

Vad är det för servrar och diskar du ska rensa då?

Permalänk

PM skickat.
Ser även att flera gillat ditt inlägg/fråga. Om någon av dessa är seriöst intresserade så är även dessa välkomna att höra av sig med ett PM 😊👍

Visa signatur

//Wopido

Permalänk

Jag har en trasig XPS 15, vad vill du byta mot den? Jag har också en hel XPS 13, vad får jag för den?

Jag tror du behöver speca lite mer vad du eventuellt vill byta. Väldigt svårt att få en uppfattning om man dels är intresserad och dels vad värdet för bytet bör ligga på.

Visa signatur

Supermicro X10SDV-6C-TLN4F m. Xeon-D 1528 | Crucial 64GB 2400MHz ECC | Silverstone DS380B | Corsair SF450 450W | HDD

Permalänk
Medlem

Vad är det för något du har? Är otroligt svårt att veta om man är seriöst intresserad om du inte listar upp det du har som du kan tänka dig bli av med.

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

Jag har ett en grej jag kan tänka mig att byta. Men jag tänker att du får gissa vad det är.

Permalänk
Skrivet av Minzert:

Jag har ett en grej jag kan tänka mig att byta. Men jag tänker att du får gissa vad det är.

Nej det är inte intressant att göra affärer med dig.

Visa signatur

//Wopido

Permalänk
Medlem

Skummaste annonsen jag sett på Swec.

Visa signatur

Gigabyte FO32U2P | RX 9070 XT | AMD R7 5800X3D | 32GB 3600MHz DDR4 | Gigabyte X570 Aorus Master | 5TB NVMe | 80TB NAS | Seasonic Focus GX 1000 3.1 | Audeze LCD2 Classic | Fractal North XL | LG CX55 | Yamaha HS7+HS8S | Nvidia Shield TV Pro (2019)

Citera för svar!

Permalänk
Sötast
Skrivet av Wizbro:

Skummaste annonsen jag sett på Swec.

Jag tror att annonsägaren helt enkelt ville donera pengar till Sweclockers, och det är väl rätt så fint <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av RainbowUnicorn2014:

Nej det är inte intressant att göra affärer med dig.

Det är ömsesidigt.