Jag tycker det är skönt med Config-serien eftersom man slipper bygga själv och t.o.m slipper vänta på att datorn byggs färdigt
Jag har dock lagt märke till att om jag kör ett bygge på Inet, då kan jag få en bättre processor (AMD Ryzen 7 9800X3D 4.7 GHz 104MB) och ändå komma undan billigare. Hur kommer det sig? Vad är det jag går miste om på Inet.se som gör att den ändå är billigare än Webhallen Config? Eller är Webhallen Config bara en sämre deal? Är skillnaden stor mellan 9800X3D kontra R7-7800X3D? Sorry om det blev många frågor nu Här är mitt bygge på Inet:
Nu hade jag valt Inet iaf, men inte pga att en journalist fick vänta länge på en leverans för att Postnord inte aviserat att leveransen var redo att hämtas
Men visst, verkar kasst hanterat av "W"
Nu hade jag valt Inet iaf, men inte pga att en journalist fick vänta länge på en leverans för att Postnord inte aviserat att leveransen var redo att hämtas
En annan som klagar och finns en hel tråd om alla problem med webhallen på forumet också. Ett företag man bäst håller sig bort från ifall man inte vill betala för att få bekymmer.