Komplett EK Vattenkylning + Lian Li O11 Dynamic XL ROG

Permalänk
Medlem

Komplett EK Vattenkylning + Lian Li O11 Dynamic XL ROG

Vattenkylning inköpt sent 2021, satt monterad fram till i höstas ca 2024.
Det är sjukt massa grejer och extra kopplingar osv och jag vill inte veta vad jag köpte skiten för, det spårade ur helt enkelt. Har inte kvar hårdvaran längre så dessa säljs av också då jag aldrig kommer bygga vattenkylning igen, det var alldeles för mycket jobb haha.
Vad som inte är med på bild är att det finns en del oanvända 12mm hårda pvc rör också från EK som följer med. Jag förstår att det kan vara svårt att sälja allt i ett paket men helst gör jag ju det för det blir lite för struligt att sälja alla saker löst.
Har även chassit i nyskick som sakerna satt i, ett Lian Li O11 Dynamic XL ROG Certified Svart som gärna kan säljas med allt iom att det också finns distro plate som hör till.

Vad som är på bilderna är alltså:
Lian Li O11DXL-1 Riserkabel + PCI-slot
Lian Li O11D DISTRO-PLATE G1 RGB
EK-Quantum Magnitude D-RGB (själv haft på en AM4 men antar att den passa på fler)
EK-Quantum Vector Strix RTX 3080/3090 D-RGB
EK-Quantum Vector Strix RTX 3070/3080/3090 Backplate
EK-Loop Hard Tube 16mm 0. 8m Pre-Bent 90° - Acrylic
EK-Leak Tester
EK-CoolStream XE 360 2st radiatorer
1st EK-AF Ball valve (10mm) G1/4 -Svart
2st EK-AF Extender 6mm M-M G1/4 -Svart
1st EK-AF FillPort G1/4 -Svart
2st EK-Quantum Torque Extender Static MF 7 - Bl
2st EK-Quantum Torque Extender Static MF 14 - B
4st EK-Quantum Torque Extender Static MF 28 - B
1st EK-Quantum Torque Plug - Black
3st EK-Quantum Torque 6-Pack HDC 16 - Black
2st EK-Quantum Torque Rotary 45° - Black
4st EK-Quantum Torque Rotary 90° - Black

Som sagt finns chassit kvar i nyskick och säljs helst med allt också.
Alla lådor osv till allt finns kvar inkl chassi, alltid varit en lådsparare.
Prismässigt är det jättesvårt att sätta ett pris tycker jag, 5000 är bara för att sätta nånting alls på annonsen, vet bara att allt exkl chassi då gick lös på ca 17 papp om jag inte missminner mig.

Behöver man fläktar har jag även 6st Corsair iCUE QL120 RGB 120mm 3-pack inkl. Lighti, nypris 2200:- som kan säljas med allt (sitter i chassit på bilden).

Kom gärna med bud, jag kan såklart sälja lite prylar löst också om jag måste.
Jag kan nog även bjuda på frakt osv.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

.:cpu:. core i7 6700K @ 4.0ghz .:mobo:. asus z170-pro .:ram:. 2x16gb .:gfx:. msi 1070 ventus .:hdd:. samsung m2 evo 1tb .:case:. nzxt .:psu:. silver power 850w
hobby reaperpedals.com

Permalänk

Startbudar på 3000

Permalänk
Medlem

Hur har blocken och det klarat sig?
Hade mystic fog i en rigg och färgen "föll ur" och missfärgade allt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nyman91:

Hur har blocken och det klarat sig?
Hade mystic fog i en rigg och färgen "föll ur" och missfärgade allt

Nvm såg bilden nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adamztah88:

Startbudar på 3000

Hej!
3000 är lite väl i underkant kan jag tycka, vattenprylarna kostade drygt 17.000 plus chassi 2300. Men jag fattar såklart att man inte kan räkna med monsterpengar för det hela.
Vet inte vad du tänker ska ingå i 3000?
Jag säljer nästan hellre allt separat på auktion isf.

Visa signatur

.:cpu:. core i7 6700K @ 4.0ghz .:mobo:. asus z170-pro .:ram:. 2x16gb .:gfx:. msi 1070 ventus .:hdd:. samsung m2 evo 1tb .:case:. nzxt .:psu:. silver power 850w
hobby reaperpedals.com

Permalänk
Skrivet av Rudeez:

Hej!
3000 är lite väl i underkant kan jag tycka, vattenprylarna kostade drygt 17.000 plus chassi 2300. Men jag fattar såklart att man inte kan räkna med monsterpengar för det hela.
Vet inte vad du tänker ska ingå i 3000?
Jag säljer nästan hellre allt separat på auktion isf.

Fritt som säljare att avgöra hur du vill sälja, la ett bud iaf på allt då ingen annan verkar intresserad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adamztah88:

Fritt som säljare att avgöra hur du vill sälja, la ett bud iaf på allt då ingen annan verkar intresserad

Tack för bud, fått flertalet pm 🙂

Visa signatur

hobby reaperpedals.com