SweClockers drop!

Seasonic avslöjar RTX 50 Super-korts existens

Permalänk
Melding Plague

Seasonic avslöjar RTX 50 Super-korts existens

5070 Super och 5070 Ti Super har dykt upp i Seasonics nätaggregatkalkylator.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Ser framför mig hur Jensen facepalmar när han ser att Seasonic läcker super korten 😁

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | 24 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | IBM Model M

Permalänk
Medlem

Blir väl lansering för det bästa kortet i Januari alternativt 5070 Super i Januari med de andra kommande under Feb/Mars, Apr/Maj

Permalänk
Medlem
Skrivet av hölmiz:

Ser framför mig hur Jensen facepalmar när han ser att Seasonic läcker super korten 😁

Det är ju inte första gången heller... Jag undrar om det är ett medvetet sätt att läcka och skapa hype?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweDragon:

Det är ju inte första gången heller... Jag undrar om det är ett medvetet sätt att läcka och skapa hype?

..Behövs det?

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweDragon:

Jag tror definitivt att vissa läckor är medvetet, att det är företagen själva som läcker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hölmiz:

Det är ju läckor och rykten som gynnar Nvidia.

Permalänk
Medlem

Kanske dags att kika på att byta ut sitt RTX 4070 snart då?

Visa signatur

[Jonsbo TK-2 Svart] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i5 9600K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB RS DDR4 32GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Rog Strix Z370-F] [ASUS RTX 4070 12GB ProArt OC] [C:Samsung 970 EvVO Plus 1TB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem

Såna här läckor är inget att lita på. Seasonic läckte RX 7700 i samband med att 7700XT lanserades, och den kom ju nu. De läckte också RX 7500, och den har vi inte sett än.

Visa signatur

5900X | 6700XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av EdvinR:

Jag tror definitivt att vissa läckor är medvetet, att det är företagen själva som läcker.

Varför isåfall läcka istället för att posta på Twitter eller liknande?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saddl3r:

Varför isåfall läcka istället för att posta på Twitter eller liknande?

För att det bygger buzz, samt att de inte känner sig bundna av börsreglerna om att släppa information.

Visa signatur

5900X | 6700XT

Permalänk
Fyndjägare
Skrivet av mpat:

För att det bygger buzz, samt att de inte känner sig bundna av börsreglerna om att släppa information.

Exakt. Skvaller, hemligheter och läckor har högre spridning än pressreleaser.

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X/Arya Stealth, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Fidelio X2, B&W P7, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.