Missa inte Amazon Prime Deal Days!

Taurus Gaming Elite i9 10900K / ASUS GeForce RTX 4070 Ti TUF Gaming 2xHDMI 3xDP 12GB

Permalänk

Taurus Gaming Elite i9 10900K / ASUS GeForce RTX 4070 Ti TUF Gaming 2xHDMI 3xDP 12GB

Hej!

Vill byta min stationära dator mot en laptop då den för det mesta har stått och samlat damm. Eftersom jag nu blivit pappa sedan en tid tillbaka behöver jag något mer portabelt. OBS! Har velat sälja datorn tidigare men ångrat mig.

**Taurus Gaming Elite (Härdad glaspanel)**

* Intel Core i9 10900K
* ASUS GeForce RTX 4070 Ti TUF Gaming 2xHDMI 3xDP 12GB
* GIGABYTE Z590 GAMING X
* Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX
* Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB
* Corsair iCUE H100i RGB PRO XT
* Corsair RM850
* Windows 10 Home

Garantin gick ut 2024-12-01, men jag fick grafikkortet utbytt mot ett splitternytt vid ett reparationsärende hos Inet: ASUS GeForce RTX 4070 Ti TUF Gaming 2xHDMI 3xDP 12GB. Kartong och kvitto medföljer för grafikkortet. Självklart finns även kvitto på datorn.

Så det jag är ute efter är en dator som "motsvarar" den stationära så gott det går, 5070-laptop eller 4080-laptop av märket Lenovo (Legion). Men skicka gärna vad ni har att erbjuda, det kan ju vara intressant... ändå

**SÄLJES EJ! SKICKAS EJ! BYTE SKER I CENTRALA STOCKHOLM!**

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av FamousLAN:

Hej!

Vill byta min stationära dator mot en laptop då den för det mesta har stått och samlat damm. Eftersom jag nu blivit pappa sedan en tid tillbaka behöver jag något mer portabelt. OBS! Har velat sälja datorn tidigare men ångrat mig.

**Taurus Gaming Elite (Härdad glaspanel)**

* Intel Core i9 10900K
* ASUS GeForce RTX 4070 Ti TUF Gaming 2xHDMI 3xDP 12GB
* GIGABYTE Z590 GAMING X
* Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX
* Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB
* Corsair iCUE H100i RGB PRO XT
* Corsair RM850
* Windows 10 Home

Garantin gick ut 2024-12-01, men jag fick grafikkortet utbytt mot ett splitternytt vid ett reparationsärende hos Inet: ASUS GeForce RTX 4070 Ti TUF Gaming 2xHDMI 3xDP 12GB. Kartong och kvitto medföljer för grafikkortet. Självklart finns även kvitto på datorn.

Så det jag är ute efter är en dator som "motsvarar" den stationära så gott det går, 5070-laptop eller 4080-laptop av märket Lenovo (Legion). Men skicka gärna vad ni har att erbjuda, det kan ju vara intressant... ändå

**SÄLJES EJ! SKICKAS EJ! BYTE SKER I CENTRALA STOCKHOLM!**

Läs hela annonsen här

Det finns dessvärre nog inte någon som byter en laptop med liknande prestanda rakt av mot din stationära, då de kostar mycker mer.
Vill bara göra dig beredd att om du skall få en laptop med dom specifikationerna så kommer du få lägga många tusenlappar i mellanskillnad.

Visa signatur

Ryzen 9950X3D | 96 GB Ram | RTX 5090 | Samsung 990 Pro 4 TB * 3 | Corsair 1500W
Macbook Pro M4 Pro | 48 GB Ram | 512 GB SSD
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem

Är intresserad men har dock en laptop med 3070ti inuti samt i7’a (är osäker på generation) som knappt rullat/använts sedan inköpet.

Finns intresse så skicka ett meddelande för mer information/specifikationer på laptopen 🙌

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Skrivet av Lodisen:

Det finns dessvärre nog inte någon som byter en laptop med liknande prestanda rakt av mot din stationära, då de kostar mycker mer.
Vill bara göra dig beredd att om du skall få en laptop med dom specifikationerna så kommer du få lägga många tusenlappar i mellanskillnad.

Det är jag helt införstådd i. Därav "motsvarar" så gott det går :). Är öppen för förslag och pengar i mellanskillnad är inga problem så länge det är något jag är ute efter!

Permalänk
Skrivet av Izenoz:

Är intresserad men har dock en laptop med 3070ti inuti samt i7’a (är osäker på generation) som knappt rullat/använts sedan inköpet.

Finns intresse så skicka ett meddelande för mer information/specifikationer på laptopen 🙌

Avvaktar lite innan jag kontaktar dig via DM. Tack