Missa inte Amazon Prime Deal Days!

Farsgubben vill köpamacbook helst begagnad

Permalänk

Farsgubben vill köpamacbook helst begagnad

han har kollat på senaste macbook air men tycker den är för dyr den verkar kosta typ 11-12 tusen kr

undra vilken macbook som är mest prisvärd när det gäller begagnat?

ser att macbook air med m1 från 2020 verkar vara populär på refurbished

han behöver väl inte så mkt prestanda men han tänkte börja producera musik på amatörnivå

annars är det mest mest surf som gäller för honom

Visa signatur

ASUS GeForce STRIX GTX 970|i7 4970k 4ghz |Asus Z97A| Corsair16gb CM8GX3M2A1600C9| Crucial_CT480M500SSD3 & OCZ Agility 3 120GB SSD |
Cooler Master G650M|

Macbook Pro Retina 13'' Late 2013.|Playstation 4.| Lenovo Tablet | Samsung s20 |

Permalänk
Medlem

Skulle säga att allt från MacBook Air M1 (2020) och senare är bra köp.

Skulle valt en Mac med minst 16GB RAM och 512GB SSD för att vara något mer framtidssäker, men absolut inget måste.

Är det främst Garageband eller tyngre program han vill använda?

Permalänk
Skrivet av walkir:

Skulle säga att allt från MacBook Air M1 (2020) och senare är bra köp.

Skulle valt en Mac med minst 16GB RAM och 512GB SSD för att vara något mer framtidssäker, men absolut inget måste.

Är det främst Garageband eller tyngre program han vill använda?

OK

jag har ingen aning om garageband och sånt men det är den vanligaste? för mac

Visa signatur

ASUS GeForce STRIX GTX 970|i7 4970k 4ghz |Asus Z97A| Corsair16gb CM8GX3M2A1600C9| Crucial_CT480M500SSD3 & OCZ Agility 3 120GB SSD |
Cooler Master G650M|

Macbook Pro Retina 13'' Late 2013.|Playstation 4.| Lenovo Tablet | Samsung s20 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Problematik:

OK

jag har ingen aning om garageband och sånt men det är den vanligaste? för mac

Garageband och Logic Pro (mer avancerat) är Apples egna program för att producera musik:
https://www.apple.com/mac/garageband/

Kör själv det tillsammans med ett enklare Midi-keyboard (M-Audio Keystation 49). Funkar perfekt för mig