Nu ska Netflix få Spotifys podcasts

Permalänk
Medlem

Nu ska Netflix få Spotifys podcasts

Jag själv sa upp Spotify för många år sen för att den var nerskräpad med podcasts. Nu ska Netflix bli det också. Förmodligen kommer menyn bli nedlusad av dem när man skrollar efter nåt att kolla på också..
Varför kan man ju undra? Vem sätter på en TV för att lyssna på podcasts?
https://www.m3.se/article/2942411/spotifys-videopodcasts-borj...

Visa signatur

CPU: 9800X3D
Moderkort: MSI Gaming Plus X670E
GPU: Powercolor RX 9070 XT Hellhound

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hakinger:

Vem sätter på en TV för att lyssna på podcasts?

Precis. Är glad över att jag tog bort mitt Netflix-konto för ett bra tag sen.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth, Serenum & Enc.

Permalänk
Medlem

Suck. Så ska de slänga in något som ingen efterfrågar för att kunna höja priset ännu mer?

Har fortfarande Netflix för dotterns skull, men jag hoppas verkligen att hon ska tröttna. De producerar så mycket skräp att det känns fel att betala för det.

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hakinger:

Jag själv sa upp Spotify för många år sen för att den var nerskräpad med podcasts. Nu ska Netflix bli det också. Förmodligen kommer menyn bli nedlusad av dem när man skrollar efter nåt att kolla på också..
Varför kan man ju undra? Vem sätter på en TV för att lyssna på podcasts?
https://www.m3.se/article/2942411/spotifys-videopodcasts-borj...

"Spotify och Netflix har inlett ett nytt samarbete som innebär att 16 av Spotifys mest populära videopodcasts kommer att kunna ses på Netflix."

Så det finns ju något slags rimlighet, antar jag.

Visa signatur

Desktop spel m.m.: Ryzen 9800X3D || MSI X870 Tomahawk Wifi || MSI Ventus 3x 5080 || Gskill FlareX 6000 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Arbetsstation: Ryzen 7945HX || Minisforum BD790i || Asus Proart 4070 Ti Super || Kingston Fury Impact 5600 65 GB || WD SN850 2TB || Samsung 990 Pro 2TB || Fractal Ridge
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304