Gamingskärm Samsung Odyssey 49" G9 1ms 240Hz

Permalänk

Gamingskärm Samsung Odyssey 49" G9 1ms 240Hz

Model: C49G95TSSR
Den här skärmen fick inte följa med flytten till London utan har varit nedpackad i drygt 12 månader. Testad strax före sommaren utan problem.

Har använts till gaming och till SW design på fritiden.

Originalkartong finns.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Nytt bud: 4 200 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 4 300 kr
Visa signatur

[ASUS P9X79] [Corsair RM850i] [Corsair 32GB DDR3 1600mhz] [i7 3930K] [Noctua NH-D14] [Gainward GTX 1080 "GLH" Golden Sample 8GB GDDR5X][Sandisk 256GB][Fractal Design Define S]

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 500 kr
Permalänk
Nytt bud: 4 600 kr
Permalänk
Medlem

Jäkligt frestad men måste avvakta lite, hoppas den inte försvinner för fort

Permalänk
Medlem

Är det möjligt att skicka, med tanke på att originalkartong finns?

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Nytt bud: 4 700 kr
Permalänk
Skrivet av scienta:

Är det möjligt att skicka, med tanke på att originalkartong finns?

Hej, jag svarade följande till en forummedlem tidigare,

Hej, helst inte. Den är så förbannat tung och åbäkig. Har ej koll på vad det skulle kosta med frakt men tror att det sticker iväg ordentligt. Den väger över 20 kg med kartong. Klar risk att den blir misshandlad av fraktbolaget

Kartongens mått är 126x48x36 cm så den är riktigt stor. Jag har heller inga fraktdeals.

Svaret är nej. Upphämtning gäller. Hoppas att du förstår. Tack.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClasseClas:

Hej, jag svarade följande till en forummedlem tidigare,

Hej, helst inte. Den är så förbannat tung och åbäkig. Har ej koll på vad det skulle kosta med frakt men tror att det sticker iväg ordentligt. Den väger över 20 kg med kartong. Klar risk att den blir misshandlad av fraktbolaget

Kartongens mått är 126x48x36 cm så den är riktigt stor. Jag har heller inga fraktdeals.

Svaret är nej. Upphämtning gäller. Hoppas att du förstår. Tack.

Du gör som du vill såklart Vill bara meddela att jag skickat och tagit emot just en sådan skärm med max 20kg-alternativet.

Den väger in på 20,5 eller 21kg

Visa signatur

NZXT H9|MSI 5090 Gaming Trio OC|AMD 9600x|Asus Rog Strix B650E -f|32gb DDR5 6000mhz|Samsung G9 49'|

Permalänk
Nytt bud: 4 800 kr kan hämta
Permalänk
Skrivet av Dreas89:

Du gör som du vill såklart Vill bara meddela att jag skickat och tagit emot just en sådan skärm med max 20kg-alternativet.

Den väger in på 20,5 eller 21kg

Jag har kollat runt lite på frakter och för en privatperson så finns det en "magisk" gräns vid max 20 kg. Skärm med box klockar in på 22.5 kg så det funkar inte rakt av med de vanliga speditörerna om det ska gå rent. Jag hittar bara Bussgods som fixar det som långgods till priset 1194 kr och det är ju inte hållbart i det här fallet.

Permalänk

Jag sätter budgivningsstopp till imorgon
onsdag 2025-10-29 11:59:59

Tack

Permalänk

Annonsen är avslutad