Permalänk
Medlem

Ännu en nyckelring!

Tjena!
Idag tog jag mig tid och gjorde en vacker nyckelring av mitt trasiga Geforce 4 Ti4400. Bilden är väligt suddig. Beklagar!

http://hem.websidorna.com/counter-strike/key.gif

//Dantax

Permalänk
Medlem

Jag har en jätte fin tavla, det står ti4200 på den ganska centralt :D. Man måste ju använda sina saker fullt ut!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wannabe
Jag har en jätte fin tavla, det står ti4200 på den ganska centralt :D. Man måste ju använda sina saker fullt ut!

Precis, det är ju de! Man kan alltid framställa något snyggt utav dom!

Permalänk
Medlem

snyggt! Jag har en 486:a, men har inte lyckats borra hål i den.:( Vad för borr ska man använda när man borrar i dom?

Visa signatur

tomt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tomppa87
snyggt! Jag har en 486:a, men har inte lyckats borra hål i den.:( Vad för borr ska man använda när man borrar i dom?

Tack!
jag har ingen aning! Använde min butterfly för att göra ett litet hål Inte lika hårt matrial tror jag

Permalänk
Medlem

heh, igår gjorde jag en jättefin amd xp2100+ nyckelring.. har tyvärr ingenstans att ladda upp bilder på den

Visa signatur

kosmonist javisst

Permalänk
Medlem

Här kan du lägga upp bilder gratis om du skaffar ett account. Det är gratis att göra.

Permalänk
Medlem

ajaj kapten hmm måste bara kirra batterier till kameran

Visa signatur

kosmonist javisst

Permalänk
Medlem

Di hära processorerna i CPGA-paket är omöjliga att göra hål i. Löd på pinnarna istället :).

Visa signatur

Living your life is a task so difficult it has never been attempted before.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av latyrx
heh, igår gjorde jag en jättefin amd xp2100+ nyckelring.. har tyvärr ingenstans att ladda upp bilder på den

are you shittin' me!?!?

och här sitter jag med min celeron 500 - en trogen tjänare!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mod_Mannen
are you shittin' me!?!?

och här sitter jag med min celeron 500 - en trogen tjänare!

mm givetvis var den pajj, lyckades klanta mig på nåt jävla vis när jag installerade vattenkylningen så den blev bränd :[ så nu får jag sitta med min "gamla" t-bird 1,4Ghz

Visa signatur

kosmonist javisst

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av latyrx
mm givetvis var den pajj, lyckades klanta mig på nåt jävla vis när jag installerade vattenkylningen så den blev bränd :[ så nu får jag sitta med min "gamla" t-bird 1,4Ghz

inte kul. . .

Permalänk
Medlem

nä, det värsta är att jag inte vet vad jag gjorde för fel, så jag vågar ju inte testa igen nåväl. sånt är livet, fick ju iaf en fin nyckelring

Visa signatur

kosmonist javisst

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av latyrx
nä, det värsta är att jag inte vet vad jag gjorde för fel, så jag vågar ju inte testa igen nåväl. sånt är livet, fick ju iaf en fin nyckelring

stängs inte datorn av om cpu:n blir överhettad?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mod_Mannen
stängs inte datorn av om cpu:n blir överhettad?

det trodde jag också, men.. den hann tydligen pajja innan det hände.. här är en bild på den

edit: jag vet, det blev ett hål för mycket nåväl.. den fyller iallafall sin funktion..

Visa signatur

kosmonist javisst

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av latyrx
det trodde jag också, men.. den hann tydligen pajja innan det hände.. här är en bild på den

edit: jag vet, det blev ett hål för mycket nåväl.. den fyller iallafall sin funktion..

hur är det med garantier och grejer då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mod_Mannen
hur är det med garantier och grejer då?

tror inte att det går på garantin om man har klantat sig själv, och nu har jag ju borrat i fanskapet, är väl bara att köpa en ny och se glad ut är ju trotsallt inte jättedyrt med en amd i den kalibern, hade varit värre om det hade varit en svindyr p4..

Visa signatur

kosmonist javisst

Permalänk

Jag hade en, eller två 486or på nyckelringen, men pinsen förstörde ju byxorna hela tiden, sylvassa grejer

Visa signatur

Argaste

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TommyToad
Jag hade en, eller två 486or på nyckelringen, men pinsen förstörde ju byxorna hela tiden, sylvassa grejer

Man kan plocka av pinsen ;).

Visa signatur

Living your life is a task so difficult it has never been attempted before.

Permalänk
Medlem

nah, det är hårdrock att ha pinsen kvar

Visa signatur

kosmonist javisst

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PaNiC

Di hära processorerna i CPGA-paket är omöjliga att göra hål i. Löd på pinnarna istället :). [/B]

Ja då får jag väl löda i skolan, Men sitter det fast bra sedan? Pinsen är ju inte direkt stryktåliga. Men iofs krävdes det en tång för o få av några stycken.

Visa signatur

tomt

Permalänk
Medlem

haha va onödigt ;D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Be4ten
haha va onödigt ;D

Nejdå, det bevisar att man är en äkta inbiten datornörd.

Visa signatur

tomt

Permalänk
Medlem

Jag har en gammal processor, men jag skulle vilja reducera storleken, dock verkar den vara gjord av keramik eller något annat, för min dremel rår verkligen inte på den.

Hur kan man såga i en processor?

Visa signatur
Permalänk

Kisel

Visa signatur

Argaste

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TommyToad
Kisel

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skipper
Jag har en gammal processor, men jag skulle vilja reducera storleken, dock verkar den vara gjord av keramik eller något annat, för min dremel rår verkligen inte på den.

Hur kan man såga i en processor?

Själva paketet är av keramik. Själva processorn är av kisel och den sitter inne i keramikpaketet. Att såga i dem är nog förbannat svårt.. Se om du kan få fatt i sågklinga eller vinkelslip gjord för keramik.

Visa signatur

Living your life is a task so difficult it has never been attempted before.

Permalänk
Medlem

har gjort en fin nyckelring av en del av ett urgammalt minne

Permalänk

Okok, förlåt
Hårt är det iaf

Visa signatur

Argaste

Permalänk

Den var ju...fin.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WaR
har gjort en fin nyckelring av en del av ett urgammalt minne

Hmm.. Jag har faktiskt några 30pins-minnen liggande. Ska jag byta ut 386:an månne?

Edit:

Såja

Visa signatur

Living your life is a task so difficult it has never been attempted before.