Permalänk
Medlem

Duron låst?

Är duron låsta? 1,4 1,6 1,8?

Permalänk
Medlem

senaste, ja. Hela bunten

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem

Det verkar som de senaste är det ja.
Min är det inte men tyvärr är den version a som klocka dåligt.

Lånar tråden lite:
Hur ser man skillnad på de nya Låsta, oklockvänliga, och de gamla mycket klockvänliga?

Tänkte kolla om jag fick välja själv i en lokal datoraffär.

Vet att den cpu jag vill ha är märkt xxxxB, men det är väl de nya också?

EDIT: B menade jag självklart

Permalänk
Medlem

nej inte a väl? dem ska klocka dåligt. Det bästa är väl att leta efter en grön som inte är låst :D. Dem klockar GRYMT bra!

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem

Så det är en grön "B" man ska leta efter?

Är inte den nya varianten också grön?

Permalänk
Inaktiv

du ska kolla efter vilket datum den är gjord..

03xx tex 0334 är en som är gjorde år 2003 och vecka 34

v39 och neråt ska du ha..

Permalänk
Medlem

Men asså internetbutikerna sk*ter i att titta efter vilken vecka den är gjord - du får det dom har.

I butiken sa dom att jag inte fick titta eftersom dom inte vill sälja till överklockare som bränner upp prollarna och vill byta dom.

hur gör jag då?

Permalänk
Avstängd

var manlig och köp 2

Permalänk
Medlem

AMD har börjat låsa ALLA processorer förutom Athlon 64 FX.

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk