Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hundforarn
Polarn skall sälja sin Vapochill SE , får den för 2000kr , tycker det verkar helt ok, han hjälper mig med installation osv.. Han har tidigare kört sin P4 3.0 ghz (ej prescott) @ 3.85 ghz stabilt så det verkar onekligen lovande. Jag har dock bara ett Msi Neo2 865 kort och 1024mb Twinmos 400mhz DDR minne men det skall väl funka eller vad säger ni ? ;P Det blir väl bygge någon gång nästa vecka skulle jag tro.

Håller med, inget vidare köp. SE får svårt med Pressys värme.
Kör min P4 3.0 NW på 3,75(1,55V) med luft, helt vanlig Thermalright SLK 948, kostade 300kr...
Ok, det låter.... men det rullar på ganska billigt.

Visa signatur

Det hemska med att bli klokare är att man tyvärr inser hur lite man egentligen vet!
Everything good in life is about nitrous compounds. I mean: liquid nitrogen-Fun with CPUs! Nitromethane-Gets 5000HP from 8 litre engine! Nitrous oxide-A laughing matter! Btw, 78% of the atosphere contains pure nitrogen!!! That's probably why you are smiling now!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pa1983
allså T-birds brukar vara förkortning för Thunderbird och thunderbird är en core precis som nortwood och prescott så hur kan en core vara en core i en core eller hur man ska säga?

T-bird eller thunderbird coren är en välldigt känd core till Socket A Athlon processorerna. Kallades ofta Athlon Thunderbird.

Annars har jag missat nåt här.

Jo, men han har helatiden citerat en här i tråden som heter T-birds
Alltså inget med AMD att göra.

Visa signatur

2500K @ 4.6<> 16Gb RAM <> Gigabyte Radeon 6970 OC <> 2*OCZ Vertex 3 120Gb