HeatoN attackerar

Permalänk
Medlem

Barn... Bete er som folk och respektera människor då mår ni bättre själva.

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk

http://www.antmoo.co.uk/belmont.WMV där har ni belmont på trampolinen.

Go heaton

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korvstopparn
http://www.antmoo.co.uk/belmont.WMV där har ni belmont på trampolinen.

Go heaton

Det där klippet har ju varit med på TV.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

vad i helvete! är det verlkigen belmont det där? haha isf förstår jag om han har en massa undertryckta aggressioner som resulterar i rasistiska utalanden (riktade mot spawn).

Permalänk
Medlem

Snygg volt .

Permalänk
Medlem

Omoget kanse men bara uttrycket är stämplat CS

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cyberking
Everquest? Sims? Quake3 ? För att nämna några.

Kommer inte när förde, möjligtvis om du slår ihop alla dem spelen.

Måste bara säga att jag skulle inte gråta om dem plockat hela SG eftersom det är så dryga och de utan orsak. Vem minns inte när de låna in ett helt lag för att slå dj.unit.friends bara för att de var så kassa själv.

Permalänk
Medlem

Den videon posta jag i en tråd, tråden blev låst med motivering att detta inte är något face of death forum eller vad dem nu sa.

Visa signatur

"Yttrandefriheten bör begränsas för dem som dolt eller öppet förespråkar narkotika." - Widar Andersson (s), Källa: Hassela agitation -96
"Övertygelser är ett större hot mot sanningen än lögnen." - Friedrich Nitzche

Permalänk

MEN VARFÖR VET NI MASSA SAKER OM CS!!!!! KÖP ETT LIV, PATETISKA SATOR

Jag är ledsen, men det är fruktansvärt störande

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk

Som sagt, väldigt moget. Beror iof helt på vad det var för konversationer dom hade haft. Det finns ju gränser.

Men sluta kalla killen för datornörd. Datornörd är man om man kan och arbetar med datorer, inte för att man kan/inte kan spela CS

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zax31415926

Om du har ett problem med folk som gillar och spelar CS, varför känner du dig då tvungen till att skriva i tråden?

Förresten, är det inte lite patetiskt att blanda in en massa siffror i sitt nickname?

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem

Jag tror att antingen kommer det komma ett officiellt uttalande på Schroet Kommandos hemsida, eller så kommer vi inte få höra något från HeatoNs sida om saken. Därför kan det bli lite svårt att få reda på båda sidornas version av saken, och avgöra om Belmont var nog provocerande för att några slag skulle vara rättfärdiga.

Hur som helst är våld fel, men det är Belmonts betéende också. Ber man någon man retat upp att slå en så kan man ju räkna med att bli slagen. Eller hur?

Visa signatur

Halvgubbe

Permalänk
SpelClockers

LETS FRAG OUT crazy idiots OUT OF ESPORTS
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
| The one and only HeatoN |
| |
| |
| |

"jag kan spela datorspel, därför är jag bättre än dig"

HeatoN slår, undrar om han hadde gaming handsken på?

Heaton lär bli datanördarnas svar på Robinson-Robban när cs börjar bli omodernt

Jag har hört att heaton får asmycket brudar i japan . "Big in Japan"

drog ihop lite roliga komentarer

Visa signatur

Admin på Geeks Gaming

Permalänk
Medlem

Men vad upprörda alla cs fantaster kommer o bli. Kanske typ värsta grejjen under 2004 som har hänt

Permalänk
Medlem
Citat:

Vad är det som är så störande med att vi kan en massa om det vi gillar?
Låt oss säga att du gillar Volvo V40 och kan en massa om den det är väl inte så störande eller? Håll käften istället och tänk på vad du skriver.
Gillar man något mycket så kan man antagligen mycket om det också eller försöker lära sig iaf.

Permalänk
Avstängd
Citat:

OK!!!!!! ta ett djupt andetag och räkna till 10 för helvete

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

hahahah kan inte mer än att skratta åt denna tråden

Visa signatur

Fuck It

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zpira
hahahah kan inte mer än att skratta åt denna tråden

Visst är den rolig?

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Citat:

COOOOOOLLLLL MÄÄÄNNN!

Om några månader/år kommer du förstå att det var fjantigit gjort av dig

Visa signatur

"Yttrandefriheten bör begränsas för dem som dolt eller öppet förespråkar narkotika." - Widar Andersson (s), Källa: Hassela agitation -96
"Övertygelser är ett större hot mot sanningen än lögnen." - Friedrich Nitzche

Permalänk
Medlem

jasså?

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Sluta med era patetiska off-topic inlägg.

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

Nu vet vi ju inte riktigt hur det ligger till men jag tycker det verkar som om det är bådas fel...

Om det nu är så att vadnudengrabbensominteärheatonheter provocerade heaton, men heaton gjorde ju fortfarande fel som spöade skiten ur honom även om han nu förtjänade det...

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Avstängd

Våldsspel.... haahaha...

Permalänk
Medlem

Heaton är helt borta i huvet för att han har spelat cs så mkt han är typ en zombie nu

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av psyke
heaton owns. skulle inte villja hamna i fight mot honom, stor som en björn ju.

vilken björn då??

Gosedjuret i sängen?

EDIT: skulle heller inte tagit det om jag var HeatoN och blev "trackasserad" av någon som tydligen har attityd problem. Jag vet som sagt inte hela storyn men det är lite som att HeatoN ska framstå som den dåliga personen i det hela. Själv tycker jag att slagsmålet var helt sjukt gjort att starta. Men att provocera fram något sånt från Belmont är nästan dåligare stil än att från HeatoN dela ut den här smällen.

Tycker att de som provocerar bråk ska bli utslängda i samma mån som de som startar.

Visa signatur

Mobo: Gigabyte GA-EX58-UD5, X58 CPU: Intel Core i7 920 Quad Processor Mem: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3, 6GB GPU: 2x Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB PhysX Windforce3 SLI Lagring: OCZ Vertex2 60gb&120gb (1TB Storage WD) @ Corsair 800D

Permalänk
Medlem

haha, jävla offerbarn dom är.

Visa signatur

nobody hates you more than your reflection.

Permalänk
Medlem

skulle lätt ha gett han en smäll själv oxå

Zax31415926: mog1

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Är det bara jag som inte har nån som helst jävla aning om vem den där heaton är?det enda jag fattar är att han är rätt duktig på kånterstrajk. tycker det verkar ganska patetiskt allting :/

ursäkta svordommen
[edit]
glömde lite text.

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem
Citat:

Hmm.. Har inte jag spöat dig på Aztec någon gång?

Permalänk
Medlem

Aftonbladet ikväll på löpsedeln

"Heaton RASAR mot CS-spelare"

Visa signatur

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"