HeatoN attackerar

Permalänk
Medlem

Det var ju så att Belmont hade sagt skrivit nåt rasistiskt till en klanmedlem i SK och att han hade kallat HeatoN's flickvän för hora, as they say.
Så det har ingenting med CS att göra men ni verkar ju inte fatta det.

Permalänk
Medlem

HEATON! HEATON! HEATON! HEATON! HEATON! HEATON!
ROPEN SKALLA HEATON ÅT ALLA! ROPEN SKALLA HEATON ÅT ALLA!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Biffo
HEATON! HEATON! HEATON! HEATON! HEATON! HEATON!
ROPEN SKALLA HEATON ÅT ALLA! ROPEN SKALLA HEATON ÅT ALLA!

huh?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Stäng tråden!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

1337 i cs - n00b i verkligheten

Visa signatur

"Allt säljs separat"- Barbie i svansjön

Permalänk
Medlem

Det är nog dumt att ens skriva nåt i denna patetiska tråden men...

Hitto och Belmo kom helt enkelt på kollisonkurs. Att de spelar CS är irellevant (förlåt ska använda annat ord så CS-människor fattar vad jag bablar om) dvs inte intressant i det här fallet.

Tips till alla "hardcore" cs-spelare. Ta lite mer pauser och ägna mer tid åt andra aktiviteter så ni kanske slipper få allvarliga skador för livet (och nej jag skojar inte). Att sitta framför ett spel varje dag i många timmar påverkar psyket negativt. Gå ut i naturen och njut av livet!

Permalänk

Haha, oväntat med folk som reagerar negativt på min kommentar. Hör iofs inte hit egentligen, men ett sista inlägg kan man alltid få slänga in.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Iroqouiz
Om du har ett problem med folk som gillar och spelar CS, varför känner du dig då tvungen till att skriva i tråden?

Förresten, är det inte lite patetiskt att blanda in en massa siffror i sitt nickname?

Jag har inget problem mot folk som spelar cs......eller jo....d har jag, men att folk vet så mycket runt omkring spelet tycker jag nästan är tragiskt. Jag känner mig inte tvungen att skriva, men jag vill ändå uttrycka mig som alla andra.

Patetiskt med siffror i nickname? haha, ja, ungefär i samma klass som Bart Simpson som avatar. (Om du hade gått i högstadiet så hade du förstått att "siffrorna" är de första i talet π)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xack
Vad är det som är så störande med att vi kan en massa om det vi gillar?
Låt oss säga att du gillar Volvo V40 och kan en massa om den det är väl inte så störande eller? Håll käften istället och tänk på vad du skriver.
Gillar man något mycket så kan man antagligen mycket om det också eller försöker lära sig iaf.

Jag tänker alltid innan jag skriver. Vad som är så störande? Vad är det för nytta att kunna de_dust2 utantill? Att jämföra med att kunna en massa om Volvo V40 är ju helt banalt. Vad har du mest nytta av, att veta hur man reparerar diverse fel på en V40 eller fem olika genvägar så du hinner före CT å kan planta bomben samtidigt som du får hs, campar osv?.......kanske borde vara nån annan som tänker vad man skriver?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av abishai
OK!!!!!! ta ett djupt andetag och räkna till 10 för helvete

Gjorde det.....fungerade inte

Citat:

Ursprungligen inskrivet av rattmuff
COOOOOOLLLLL MÄÄÄNNN!

Om några månader/år kommer du förstå att det var fjantigit gjort av dig

Jaha?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_Fatrix
Zax31415926: mog1

Ung3fär l1ka m0g3t s0m att skr1va m3 s1ffr0r

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Hmm.. Har inte jag spöat dig på Aztec någon gång?

haha, mycket möjligt då jag nästan aldrig spelat CS

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Hehe kul med sådana här småsaker som blåses upp nåra 100 storlekar. Och nu när det handlar om cs också så förstoras det ytterligare nåra 100 ggr.

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem

Men när han kom fram så dödade någon heaton med ett headshot istället för att slå sönder tangentbordet så blev det den som stog närmast

Permalänk
Medlem

Vad konstiga folk är. Varför ens en diskussion ? Två stycken som hamnar i bråk, vad har det med ett datorspel att göra ? Och varför bryr sig folk. big deal.

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zax31415926
Haha, oväntat med folk som reagerar negativt på min kommentar. Hör iofs inte hit egentligen, men ett sista inlägg kan man alltid få slänga in.

Jag har inget problem mot folk som spelar cs......eller jo....d har jag, men att folk vet så mycket runt omkring spelet tycker jag nästan är tragiskt. Jag känner mig inte tvungen att skriva, men jag vill ändå uttrycka mig som alla andra.

Patetiskt med siffror i nickname? haha, ja, ungefär i samma klass som Bart Simpson som avatar. (Om du hade gått i högstadiet så hade du förstått att "siffrorna" är de första i talet π)

Jag tänker alltid innan jag skriver. Vad som är så störande? Vad är det för nytta att kunna de_dust2 utantill? Att jämföra med att kunna en massa om Volvo V40 är ju helt banalt. Vad har du mest nytta av, att veta hur man reparerar diverse fel på en V40 eller fem olika genvägar så du hinner före CT å kan planta bomben samtidigt som du får hs, campar osv?.......kanske borde vara nån annan som tänker vad man skriver?

Gjorde det.....fungerade inte

Jaha?

Ung3fär l1ka m0g3t s0m att skr1va m3 s1ffr0r

haha, mycket möjligt då jag nästan aldrig spelat CS

Jag tycker hela du är tragisk och jag spelar inte ens CS. Pubertalvarning på den här killen.

Citat:

Det är nog dumt att ens skriva nåt i denna patetiska tråden men...

Hitto och Belmo kom helt enkelt på kollisonkurs. Att de spelar CS är irellevant (förlåt ska använda annat ord så CS-människor fattar vad jag bablar om) dvs inte intressant i det här fallet.

Tips till alla "hardcore" cs-spelare. Ta lite mer pauser och ägna mer tid åt andra aktiviteter så ni kanske slipper få allvarliga skador för livet (och nej jag skojar inte). Att sitta framför ett spel varje dag i många timmar påverkar psyket negativt. Gå ut i naturen och njut av livet!

Gå ut i naturen och njut av livet säger killen med 1826 inlägg på forumet ^^

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem

överhuvudtaget måste jag lägga in ett ord om alla kommentarer.

1.Ni som bara klagar på allt möjligt om CS, ni är ungefär lika intressanta och trevliga som alla dessa hardcore-cs spelare. Ni har helt enkelt sänkt er till deras nivå så helt enkelt. Ni är inte "bättre" än dom "längre" för ni har sett till att sänka er såpass mycket.

2. Bråker har ingenting med cs och göra, om någon lägger en rasistiskt kommentar (eller om det var angående Emils("HeatoN") flickvän så skulle jag också puckla på honom ganska snart.

3. Cs har ingenting med datornördar och göra, alla som spelar i SK har en "sportbakgrund" men gått över till "eSports" för dom e slöa eller ngt :P.

4. Alla dessa personliga angrepp är rent löjliga, i båda riktningarna och mot HeatoN och belmont. Att ni som intelligenta männsikor inte kan acceptera olikheter är skrämmande. Oftast anser jag att människor på swec är väldigt sakliga och inte fördömande eller liknande. men i denna diskussion tar ni priset.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superboss
Gå ut i naturen och njut av livet säger killen med 1826 inlägg på forumet ^^

WoW har jag gjort så många inlägg sedan 5 år tillbaks eller vad det nu är? Hade ingen aning...

Vad menar supebossen med "^^"?

Permalänk

Visst märks det att vi har lite cs-nördar här på swec.
Inte vanliga cs-spelare utan cs-nördar.
Sånna som inte orkar läsa igenom tråden för att se vad folk redan skrivit.
Ser 75 inlägg där folk säger samma sak. Kommer någon in och hånar tråden lite (Zax31415926) så måste ALLA få säga att han är dumm i huvudet. Spam i sin renaste form. Och den frodas bland cs-NÖRDARNA så in i helskotta.
Klicka vidare till fragbites forum om ni ska spamma sönder med #WORD, aegzOOr, "nOOb orka" och allt vad det heter.....

Visa signatur

Barton +2500 @ + 3200 ][ Radeon 9700Pro ][ 2x120 Seagate ][ Asus A7N8X Deluxe ][ Twinmos 2x512 ][ Samsung 913N ][Tagan 480W]

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

GG mog1

Ses på LAN!

Visa signatur

hädelse!

Permalänk
Medlem

Sluta wajna!

Permalänk
Medlem

vill se bilder!! wiee äntligen händer det någe:) roligt inom CS

Visa signatur

Intel Core i7-12700KF | Asus TUF GAMING Z690-PLUS D4 | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200MHz | ASUS TUF GeForce RTX 3070 Ti OC 8GB | Corsair MP600 Core M.2 - 2TB| Corsair RM850 | Corsair 4000D / Tempered Glass | 2 Dell U2715H | Logitech Z-5500 | Synology DS920+ 4x6tb WD Red |

Permalänk
Medlem
Citat:

Folk kan helt enkelt mycket om saker som de är intresserade av, lär dig leva med det. Varför gillar du inte CS-spelare? Har det med många CS-spelares mognad att göra? Om så är fallet kan jag säga att intrycket jag får av dig inte är mycket bättre.

Ja, jag har gått högstadiet, och därför vet jag att de där siffrorna är talet pi.

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Hedersmedlem

Om SJs tåg spårade ur lika mycket som den här tråden hade jag kommit till Kiruna varje gång jag ska till Stockholm
Låst.

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used