HeatoN attackerar

Permalänk
Medlem

varför finns det inga bilder när de slåss då? på lan finns det alltid folk med kamera.

Visa signatur

Petterson

Permalänk
Medlem

Onödigt, men sånt här händer ju överallt.

Visa signatur

Define c | i5 8400 | 16 GB Corsair vengeance 3000 mhz |Gigabyte GTX 1080 Windforce OC| 500 GB SSD M2 + 1 TB HDD + 240 GB SSD SATA | EVGA 650GQ PSU | AOC AGON 27GQ 165 hz IPS | Logitech G610 | Steelseries Rival 310

Permalänk
Medlem

Fy fan vad töntig. Det är ju bara ett spel på en jävla skärm..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sunnis
Fy fan vad töntig. Det är ju bara ett spel på en jävla skärm..

Nu var det ju inte själva spelet som det handlade om, de var två personer som retade sig på varandra och den ena fick spö, kunde lika gärna hänt på krogen eller liknande.
Bara för att killen råkar vara bra på cs behöver inte allt handla om det...

Visa signatur

----------------------------------------------
http://my928.kicks-ass.org/entunna/

Permalänk
Medlem

"* Uppdatering: HeatoN har inte blivit utkastad från RZ och Belmont har fått sy några stygn"

Som sagt, man ska inte tro på nåt...

Permalänk
Medlem

Räcker det inte med att kolla på trampolinfilmen för att se belmont?

Visa signatur

Cpu: [ Amd64 3500+ Winchester ] Minne: [ 1024 PC3200 Corsair ]
Gfx: [ 6600GT 128mb GDDR3 ] Mb: [ Asus nForce 4 SLI ]

Permalänk
Medlem

Sen att man bara har fått höra historien från sidan som fick stryk, beltmont. Sen hade jag nog nitat någon ganska hårt om han hade kaxat sig på irc som han tydligen hade gjort, får se hur heaton tänker förklara saken.

Sen kan folk sluta spela allan och säga att cs är kasst, suger osv. Så HÅLL KÄFTEN OM DU INTE HAR NÅGOT VETTIGT ATT SÄGA.

Permalänk
Medlem

Att folk ens orkar bryr sig. Det är ett helt vanligt slagsmål mellan 2 helt vanliga killar. Bara för att någon skall var "Uber1337" på ett jävla spel så måste det bli rabalder överallt om det. Jag skulle tippa på att om det är sant så vill de här snubbarna dra det för sig själva och försöka uppträda som män istället för att vara barnsliga och kasta kassa kommentarer över varandra på IRC.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 412
Sen att man bara har fått höra historien från sidan som fick stryk, beltmont. Sen hade jag nog nitat någon ganska hårt om han hade kaxat sig på irc som han tydligen hade gjort, får se hur heaton tänker förklara saken.

Sen kan folk sluta spela allan och säga att cs är kasst, suger osv. Så HÅLL KÄFTEN OM DU INTE HAR NÅGOT VETTIGT ATT SÄGA.

Vem är du att avgöra vad som är vettigt och inte?

Visa signatur

Det är bättre att köra huvudet i väggen, än att inte använda det alls!
"Tja jag undrar vad som kom först Half-Life eller Counter-Strike betan? vill gärna ha säkra källor"- Darker.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wasa
Vem är du att avgöra vad som är vettigt och inte?

Jag är allsmäktig och bäst, nuff said.

Permalänk
Medlem

Orka bry om heaton.

Permalänk
Medlem

uhhh, denna CS-scen! Va själv lagom delaktig i scenen för nåt år sedan genom cs.nu. Ojojoj vilka människor som är inblandade i den där scenen.

"jag kan spela datorspel, därför är jag bättre än dig"....heaton i ett nötskal.

Visa signatur

Rape is such a harsh word, why not call it surprise sex?

Permalänk
Medlem

Bah! Helt rätt av HeatoN. Det ska fan vara lite JÄVLARANAMMA

Permalänk
Avstängd

en till bild på heaton, jag skulle inte ha gett mig på honom iaf

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

Heaton lär bli datanördarnas svar på Robinson-Robban när cs börjar bli omodernt...

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem

Undra hur deras ordslagsmål var då :

"men N00b!!!!!?! va fn v1ll du m1g, fattaru, jag e l33t!"

Hatar dessa jävla slang, att folk är så jävla lata och inte ens orkar skriva hela ord börjar bli väldigt patetiskt.
Inte nog med det så tar det längre til och skriva med siffror istället för bokstäver.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Glömsk

Eller förresten, tråd flyttad.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk

Det börjar lukta allmän photoshop-tävling med heaton i strålkastarljuset.....

Visa signatur

Barton +2500 @ + 3200 ][ Radeon 9700Pro ][ 2x120 Seagate ][ Asus A7N8X Deluxe ][ Twinmos 2x512 ][ Samsung 913N ][Tagan 480W]

Permalänk
Medlem

Oj... vad fet HeatoN var!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk

ni som har sett belmont på trampolinen vet att han äger heaton... akta så han inte välter på dig heaton!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av der_keiser
ni som har sett belmont på trampolinen vet att han äger heaton... akta så han inte välter på dig heaton!!!

Så han håller till i simhallen, också.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Det med att han skulle sagt något om hamburgaren känns väl inte så troligt, vad jag vill minnas så är Belmont mycket mycket tjockare än heaton?

Visa signatur

"Yttrandefriheten bör begränsas för dem som dolt eller öppet förespråkar narkotika." - Widar Andersson (s), Källa: Hassela agitation -96
"Övertygelser är ett större hot mot sanningen än lögnen." - Friedrich Nitzche

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rattmuff
Det med att han skulle sagt något om hamburgaren känns väl inte så troligt, vad jag vill minnas så är Belmont mycket mycket tjockare än heaton?

Du stal det jag skulle skriva... nu ska vi slåss!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Du stal det jag skulle skriva... nu ska vi slåss!

See you at DreamHack :@

Visa signatur

"Yttrandefriheten bör begränsas för dem som dolt eller öppet förespråkar narkotika." - Widar Andersson (s), Källa: Hassela agitation -96
"Övertygelser är ett större hot mot sanningen än lögnen." - Friedrich Nitzche

Permalänk
Medlem

belmont till höger

[fake][/fake]

[fake][/fake]

edit: inte undra på att han ville ha lite hamburgare

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Visa signatur

❤️ Aruba, EdgeRouter, HPE, macOS & Armbian

Permalänk
Medlem

Där snackar vi fake.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkBob
Jag har hört att heaton får asmycket brudar i japan
"big in japan"

hehe men lol allt e ju big in japan

edit: kan Pandora å Ace of Base så kan heaton!!

Visa signatur

flest prylar när man dör vinner!

Permalänk
Medlem

Tycker det är rätt åt Belmont! hade gjort samma sak som HeatoN..

edit: har hört så många olika historier nu i ena säger han att han blir knockar i andra så går han till badrummet och kollar hur han blöder ganska BS. Hur ska man veta vilken som är sann?

Permalänk
Medlem

Men orka!

Visa signatur