Permalänk
Avstängd

Fniss du Bogg du är en lurendrejare av guds nåde!

Jag skrev "bland de ÄLDSTA OCH SÄMSTA".
Eftersom alla andra levererar (när det gäller P4) DDR1-400 som standard och alltid P4c eller P4E så är det ju lite pinsamt att DELL levererar P4B (Papperskorgen) eller P4E med DDR2........

"Racka på oss svenskar? Tror du att dell har en egen liten marknad för bara sverige, du ska se att de maskiner som säljs här i sverige är i stort sett identiska med Dells maskiner i resten av europa, om inte t.o.m. resten av världen."

ÄR DU ETT SÄLJARTROLL! eller ÄR DIN PAPPA DELL-anställd?
Alla vet att DELL leverar bättre prylar i Strobrittanien, USA och Japan.
Detta skulle du inte ha tagit upp om du inte visste att detta förelåg!
Vi svenskar måste även betala dyrare ibland tom. mer än dubbla priset för samma varor som amerikanerna; skatten inräknat;

Det hör till kutymen i databranschen att man dumpar processorer och moderkort efter en viss tid.
865 gjordes för P4A och P4B samt förlängdes till P4C och P4E.
Detta lär väl dumpas inom ett år och några månader.
875 gjordes för P4C och P4E lär supportas med drivers de närmsta 3 åren iallafall.

Alla som en gång har byggt en dator (och endast en räcker faktiskt) vet att det inte går att "fucka upp" 6 stycken iskruvade skruvar.
+ Att om jag är en PC-byggare och vill att det skall stå DELL på burken (rent hypotetiskt), så kan jag hämta DELL märken på SOPTIPPEN alternativt fräsa nya skruvhål i ett existerande DELL chassi.
Allt du skriver är lögn och förbannad dikt;

Mvh AJ

Visa signatur

frihetskämpen