Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00
Permalänk

Göra en "slinky".

Någon som har ett bra tips på hur man gör en enkel slinky? Alltså enfärgad. Inget avancerat så, jag kommer bara inte på något bra sätt.

//Stefan

Det här är en slinky för er som inte vet.. eller ja.. det här är flera

Visa signatur

Signatur:
Valfri signatur som hamnar underst i alla inlägg du skriver. Tänk på att inte ha allt för många rader då det är störande vid läsning.

Permalänk
Medlem

Rulla ståltråd runt en tom toapapprulle.

Edit: Lägger till en smiley då avsiken med inlägget tydligen var svårt att förstå.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av s.c.s.i.
Rulla ståltråd runt en tom toapapprulle.

Lite längre än så trodde jag folk tänkte. Skulle jag posta i Programmering - Webdesign - Grafisk design ifall jag ville göra en på riktigt?

Edit: För att klargöra så jag inte får fler briljanta svar som det ovan; Jag vill göra en bild av en slinky!

Visa signatur

Signatur:
Valfri signatur som hamnar underst i alla inlägg du skriver. Tänk på att inte ha allt för många rader då det är störande vid läsning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stefan.är.tuff
Lite längre än så trodde jag folk tänkte. Skulle jag posta i Programmering - Webdesign - Grafisk design ifall jag ville göra en på riktigt?

Edit: För att klargöra så jag inte får fler briljanta svar som det ovan; Jag vill göra en bild av en slinky!

Ah, du ser, jag antog att om du ville ha ett vettigt svar, skulle du även ställa frågan på ett vettigt sätt. Jag antog att du även skulle skriva villket program du ville rita den i. Om du ville ha ett vettigt svar. Dessutom kanske ett mer förklarande verb än "göra" skulle vara på sin plats.

Men jag antar att mitt tankesätt inte uppnår dina höga standard.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av s.c.s.i.
Ah, du ser, jag antog att om du ville ha ett vettigt svar, skulle du även ställa frågan på ett vettigt sätt. Jag antog att du även skulle skriva villket program du ville rita den i. Om du ville ha ett vettigt svar. Dessutom kanske ett mer förklarande verb än "göra" skulle vara på sin plats.

Men jag antar att mitt tankesätt inte uppnår dina höga standard.

Äh, det är för sent för att vara på det där viset.

Nu står det iaf. vad jag vill. Photoshop 8 eller PSP funkar finfint förövrigt.

//Stefan

Visa signatur

Signatur: