Permalänk
Medlem

Mods till FarCry

Jag vet, finns flera trådar om detta, med en massa listade mods, men så här är det:

Jag letar efter färdiga (till skillnad från vad som listas i de tidigare trådarna) singleplayer-mods till FarCry. Som dessutom är bra.

Har gått genom många länkar, men de allra flesra modsen är antingen inte klara, eller så har projekten lagts ner.

Så finns det färdiga, kvalitativa sp-mods till FarCry?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem

Jag får väl skylla mig själv, antar jag, eftersom jag inte skrev ordet "singelplayer" med fet stil.

Edit: Inget illa menat.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av s.c.s.i.
Jag får väl skylla mig själv, antar jag, eftersom jag inte skrev ordet "singelplayer" med fet stil.

Edit: Inget illa menat.

Och "färdiga mods"...

OT: ja jag har inte hålligt på med moddar till far cry så jag vet tyvärr inga bra SP mods till Far Cry

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Avstängd

Det är bara tomt prat när vissa skulle göra modds... man vill ju vara ball och ljuger att man gör modd

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

gör inget, läste bara mods..

mitt fel

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207