Permalänk

Har du en Zalman 7000?

Jag beställde en Zalman 7000 till socket A (oem), men det följde inte med några fästen. Dessvärre har inte försäljaren möjlighet att skaffa fram nya fästen/flänsar heller.

Därför undrar jag om du som använder denna fläns till AMD64 eller P4, vill sälja dina socket A fästen?

Permalänk
Avstängd

Då tycker ja att du ska retunera den o få pengarna tillbaka o köpa en fläkt från ett annat ställe så du får med allt.

Permalänk
Inaktiv

de kan ju inte sälja en fläkt utan fästen? hur mycket betalade du?

Permalänk
Medlem

Skitsmart.

Permalänk
Medlem

Idioter...

Lämna tillbaks fläns-eländet.

Permalänk

Jag betalade 199 kr för en AlCu (version A).
Problemet är att jag har beställt andra prylar som inte levererats än, och allt är betalt i förskott. Visst kan jag skicka tillbaka den, men att beställa från en annan firma med en fraktkostnad som är halva kylarpriset känns onödigt.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GordonGekko
men att beställa från en annan firma med en fraktkostnad som är halva kylarpriset känns onödigt.

det är ju fortfarande onödigt att inte kunna sätta fast fläkten?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GordonGekko
Jag betalade 199 kr för en AlCu (version A).
Problemet är att jag har beställt andra prylar som inte levererats än, och allt är betalt i förskott. Visst kan jag skicka tillbaka den, men att beställa från en annan firma med en fraktkostnad som är halva kylarpriset känns onödigt.

Du är välkommen att hämta mina i Göteborg. Du kan få dom.

Skicka PM.

Visa signatur

Luxman L-430 | Dynaudio Audience 42 | Nuforce Udac

Permalänk

Finns det ingen där ute som har möjlighet att sälja sina fästen?

Permalänk
Hedersmedlem

Bump = *tråd låst*

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |