Microsoft warezar.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matricks
Men asså. MS behöver ju inte gjort något fel. Jag skulle gissa på att dom outsourcar sina ljudsaker. Förmodligen har dom bara fått wav-filerna och slängt in dom.

Jag tror precis likadant. Hur 17 ska MS kunna ha koll på att inget sånt här slinker igenom? Det var inte bara en eller två personer som skapade Windows XP...
Individen har alltid eget ansvar.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanel
Jag tror precis likadant. Hur 17 ska MS kunna ha koll på att inget sånt här slinker igenom? Det var inte bara en eller två personer som skapade Windows XP...
Individen har alltid eget ansvar.

Nja i slutänden är det företaget som har ansvaret för vad de anställda gör skulle jag tro. Fast som Matricks säger så är det nog kanske inte ens så att det är MS som gjort dessa ljudklipp utan ett helt annat företag. Lite komiskt är det hela iaf.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xtermin8
Nja i slutänden är det företaget som har ansvaret för vad de anställda gör skulle jag tro. Fast som Matricks säger så är det nog kanske inte ens så att det är MS som gjort dessa ljudklipp utan ett helt annat företag. Lite komiskt är det hela iaf.

Såå.. Du borde nu inte köra windows eftersom du vet att det har framställts med illigala metoder. Håller inte.

Visa signatur

Teeworlds - För dig som gillar gulliga saker med stora vapen.

Permalänk
Medlem

fyfan va bäst, vem har gjort ljudfilerna? :D:D

Visa signatur

Stationär » Amd Athlon64 X2 4800+ | Asus M2N-Sli Deluxe | 2048mb ram | BFG 8800GTS OC 320mb | Hiper Type-R Modular 580w Black | WD Raptor 74gb + 200gb + 250gb + 250gb + 500gb

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Hedersmedlem

Tänkt var komiskt det skulle vara om det var någon komponent som microsoft olagligt lagt med, typ plugin osv. Tänker på att vi följer sweclockers regler strikt så får ingen isf säga att de äger windows XP hehe. Hoppas moderatorerna inte tar ut regeltolkningen retroaktivt
Anar jag att ett undantag skulle kunna göras i en sådan situation

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Hedersmedlem

Aqualize: Klockren tanke!

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Medlem

Underbart

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)