Er favorit class i WoW?

Permalänk
Medlem

Er favorit class i WoW?

Som sagt vilken class är er favorit dvs roligast att spela med?

Har nämligen lite ångest om vilken class jag ska vara.

Permalänk

ont: Min favorit är rogue, riktigt kul att smyga upp bakom och sätta kniven i folk

oft: inte för att vara petig men det stavas rogue, rouge är något helt annat (typ smink).

Visa signatur

CHASSI: Addtronics 7896a | MB: DFI LanParty-UT| HDD: 1 Maxtor 80 gig @ ata133 | CPU: AMD X2 3800+ @ 2500 mhz [250*10] | [color="blue"] Minnen[/color]: Gskill 2x1024 |GFX: XFX 7800gt

Permalänk
Medlem

Yes första på att säga mage
Jag har blivit kär i Mage, jobbigt att dra aggro från min jämn lvlade polare som är Rogue och Hunter dock

EDIT: Du som Mage gör stor skada redan från början emot de andra klasserna enligt mig ^_^
Spelar på EN Final 8 som Gnome om du ska ha hjälp (heter Pelon)

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Rogue! Två vapen, backstab, härligt...

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blizzardo
oft: inte för att vara petig men det stavas rogue, rouge är något helt annat (typ smink).

Ojdå förlåt

Permalänk
Medlem

Mage såklart

Visa signatur

| 8700K | ASUS Z370-F STRIX | Deepcool 240 EX | G.Skill Trident Z 16GB 3000Mhz | ASUS GTX 1080 Strix | SAMSUNG 970EVO 500GB | Evga 1600W P2 | ACER XB271HU | NZXT H440W |

Permalänk
Medlem

Jag gillar min fina Mage.

Permalänk
Medlem

Rogue är det självklara valet för den hängivne p-killern

Sneaka omrking och sätta kniven i ryggen på folk är exakt lika kul som det låter

Visa signatur

Arguing on the internet is like competing in the special olympics...
even if you win, you're still a retard!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cail
Rogue är det självklara valet för den hängivne p-killern

Sneaka omrking och sätta kniven i ryggen på folk är exakt lika kul som det låter

Du menar "Sneaka omkring och sätta kniven i ryggen på folk som är upptagna med 5 mobs"?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rdj
Du menar "Sneaka omkring och sätta kniven i ryggen på folk som är upptagna med 5 mobs"?

de gör bara saken härligare .. ju mer man kan jävlas med nån desto roligare..

har kört warlock, hunter, shaman och rogue, tycker alla dom har vart roliga och givande, svårt de där med favorit. . från dag till dag de där.. skulle ja tro..

Visa signatur

The Plan where the Plants save the Planet.

Permalänk
Sötast

Svårt att säga... har lirat med totalt 3 st palas nu.. å igår började jag på en "klassisk" Mage (Tailor,Enchant) Vilket är jävligt roligt det med! så vi får se...

det slår sig mot mage nu dock!

Permalänk
Medlem

Har 2 favvosar, Rogue och Hunter, sen är Priest lite småskoj också.

Permalänk

Jag röstar på Shaman, spelar level 47 Mage nu men tycker det är väldigt svårt att solo PvPa, vilket jag oftast gör
Mage gör sig dock väldigt bra så länge det är en grupp som gäller.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem

warlock is the shit

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk

Shaman IS the shit!!!

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.

Permalänk
Medlem

Paladin

Brothers foreeever...faith and heart, together we fight...hoooly in heaven...:p nynnar

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem

Shammy for president!

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Har spelat som paladin men tycker inte det är så spc kul Har läst lite info om paladin när man går upp i level och det verkar ganska tråkigt då man inte har så mycket attack möjligheter. utan man bara går runt och blessar sina party/guild members.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av poppen
Har spelat som paladin men tycker inte det är så spc kul Har läst lite info om paladin när man går upp i level och det verkar ganska tråkigt då man inte har så mycket attack möjligheter. utan man bara går runt och blessar sina party/guild members.

eh. Du är melee fighter. Vilka "attackmöjligheter" behöver du, utom att slåss med ditt weapon of choice? Sedan KAN du använda Seals+judgement för att göra lite skada, samt att odöda får exorcism på sig. Vill du ha en massa olika attackmöjligheter ska du ju spela mage eller liknande. Paladinen är ju en blandning mellan fighter/priest med auror. Det är ju meningen med honom. Eller förstod jag dig fel?

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janav
eh. Du är melee fighter. Vilka "attackmöjligheter" behöver du, utom att slåss med ditt weapon of choice? Sedan KAN du använda Seals+judgement för att göra lite skada, samt att odöda får exorcism på sig. Vill du ha en massa olika attackmöjligheter ska du ju spela mage eller liknande. Paladinen är ju en blandning mellan fighter/priest med auror. Det är ju meningen med honom. Eller förstod jag dig fel?

Tror du uppfatta mig rätt men jag uppfattar de på wow forumen att paladin igentligen bara är blessare och som tål mycket stryk dvs han går inte ofta in i närstrid.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av poppen
Tror du uppfatta mig rätt men jag uppfattar de på wow forumen att paladin igentligen bara är blessare och som tål mycket stryk dvs han går inte ofta in i närstrid.

Förstår inte riktigt vad du menar. Spelat Paladin till både 58 på US beta och till 42 här på Final. Alltid soloat oftast, och gått i närstrid.

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Avstängd

Warrior

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette - 1024MB RDRAM Samsung 400Mhz - Hercules 9800 SE AIW + (ZM 80D, OP1) - SG 40GB , WD 120GB , SG 200GB - Nec DVD+-RW 3500A - 16" CRT Samtron - Santa Cruz | no its not, its the dark side, you are correct
Tangentbord, Mus, Musmatta - Ljudsystem

Permalänk

Man kan gå in i närstrid med en Paladin, Paladin är en blandning mellan WArrior och Priest och är en ypperlig tank.

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem

ingen som nämnt druid ffs ^^

Permalänk

Warrior! Brute force is teh shit! Finns inget härligare än att sno fiendes halva hp med en sving med sin dubbel-handsyxa! Huzzah!

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

Jag har bara spelat med Warrior så jag tar det ;D

Men sen när det kommer ska jag vara Hunter

...

Någon som vet om man kan ha 2handssvärd i en hand senare?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Någon som vet om man kan ha 2handssvärd i en hand senare?

Och meningen med ett 2handssvärd är?

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janav
Och meningen med ett 2handssvärd är?

tänkte mest på att i Diablo 2 kan man ha det ;D

Permalänk
Medlem

Jag kommer att köra som Warrior.

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk

Oj vad svårt, hehe...

Får nog bli Warrior, skitkul men synd att den suger bara...

Mage är också väldigt kul

Visa signatur

XP-m 2400+, DFI Lanparty NFII Rev. B, 3x256mb Mushkin PC3500 LvlII BH5, Sapphire 9800pro 128mb, Lian Li PC70, Tagan 380w, 440gb hdd
Kylning: DD TDX, DD Maze4 GPU, Eheim 1048, BIX II