Permalänk
Medlem

rabattkod på ginza.

tänkte ta och beställa några skivor, undrar om nån har en rabattkod?

Permalänk
Medlem

har dom ens rabattkod?

Visa signatur

Olen Jumala ja Rafaelin enkeli tulee hakemaan teiät!
Tackar Grillcliff för varningen och det kan du uppfatta hur du vill.

Permalänk
Medlem

har för mig det.

Permalänk
Medlem

2dvdfrifrakt tror jag det var innan, eller ngt liknande iaf

Visa signatur

"Signatur raderad. Inte denna typ av signaturer på forumet tack! /Najk" - Najk

Permalänk
Medlem

2dvdfrifrakt fungerar inte längre.

Permalänk
Medlem

om man har csn kort får man rabatt kod hos cdon men inte hos ginza

Visa signatur

Ok klaga inte på min stavning vet att jag stavar som en apa men detta går inte att fixa. ofta är det att jag glömt en bokstav eller lagt till en.

Permalänk
Inaktiv

Ginza tar 29 kronor om du köper max 4 enkel-DVD och de skickas då som brev, d.v.s. du får dem direkt i brevlådan och behöver inte gå och hämta dem på Posten.

Behöver man ens en rabattkod när frakten är så billig?

Fick själv en beställning från Ginza häromdagen. En av skivorna var tillfälligt slut hos dem och skickas fraktfritt när de får in den igen!

dvd.se erbjuder fri frakt om du beställer för mer än 500 kronor, men de 4 filmer som jag beställde för 216 kr från Ginza var 45 kronor dyrare (de tre av dessa fyra som fanns tillgängliga) att köpa hos dvd.se.

Kolla alltså totalsumman - inte bara fraktkostnaden!

Permalänk
Medlem

jo, men med frakten på beställningen från ginza så skiljer det sig 1 kr från cdon.se(fraktfritt). 29kr kanske inte spelar så stor roll för dig, men som student + massa utgifter så är det ändå pengar..

Permalänk
Medlem

ja angav nyss kodordet KLIPPET och fick fri frakt spara dock 80 kr typ hoppas ja

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | 6700K @ 4,4Ghz | 16GB HyperX @ 2787Mhz | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING V2 | EVGA Supernova G2 750W | 1TB WD Black SN750 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av da-li
Ginza tar 29 kronor om du köper max 4 enkel-DVD och de skickas då som brev, d.v.s. du får dem direkt i brevlådan och behöver inte gå och hämta dem på Posten.

29 kr gäller alla paket nu (fraktfritt över 1200 kr. Postförskkott 50 kr extra).

Permalänk
Medlem

"KLIPPET" (utan "") fungerar fortfarande!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av si3rra
"KLIPPET" (utan "") fungerar fortfarande!

kan säga att detta bara fungerar för (vissa) dvd-filmer. Försökte själv när jag beställde ett par skivor men fick slutpriset justerat i efterhand då de granskar ordrarna med rabattkoder manuellt!

Visa signatur

//anno